Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ο ιδανικός τελικός για τον Πεπ



Δύο ομάδες που πραγματικά διαφήμισαν το ποδόσφαιρο την σεζόν που τελειώνει, ήταν χωρίς αμφιβολία η Μπάρσα και η Αθλέτικ Μπιλμπάο. Και ο αποψινός τελικός θα είναι το ιδανικό ματς για το αντίο του Πεπ από τον πάγκο των μπλαουγκράνα. Και για τους Βάσκους όμως ένας τελικός κόντρα στην Μπάρσα έχει ιδιαίτερη σημασία. Τα «λιοντάρια» θέλουν να κατακτήσουν έναν τίτλο, κάτι που το έχουν στερηθεί εδώ και χρόνια, και επιπλέον θέλουν ν’ απαλύνουν τον πόνο τους από την ήττα στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ.


Το ταξίδι της Μπάρσα μέχρι τον τελικό του Βισέντε Καλντερόν δεν ήταν και πολύ εύκολο. Τα ματς μάλιστα στην φάση των προημιτελικών και ημιτελικών χαρακτηρίστηκαν από τον ίδιο τον Γκουαρντιόλα ως «δύο ματς εφάμιλλων του Τσάμπιονς Λιγκ». Ειδικά τα δύο παιχνίδια με την Ρεάλ Μαδρίτης ποιος μπορεί να τα ξεχάσει? Για παράδειγμα τον Μουρίνιο να περιμένει στο πάρκινγκ τον διαιτητή της αναμέτρησης, Τεσέιρα Βιτιένες, για να τον καθυβρίσει.

Ύστερα και η Βαλένσια ήταν δύσκολος αντίπαλος για τους μπλαουγκράνα. Τώρα η Αθλέτικ είναι το τελευταίο εμπόδιο στον δρόμο της Μπάρσα για τον τίτλο. Έναν τίτλο που έχει τόσο μα τόσο ξεχωριστή σημασία. Και αυτό γιατί θα είναι ο αποχαιρετισμός ενός τεράστιου προπονητή και ενδεχόμενη ήττα θ’ άφηνε μια πικρή γεύση που δεν αρμόζει στην περίσταση. 

Σίγουρα βέβαια μια ήττα δεν θα μείωνε σε καμία περίπτωση την αξία της καλύτερης ομάδας στην ιστορία της Μπάρσα, μια νίκη όμως θα έκανε την διαδοχή και την επόμενη μέρα πιο εύκολη και βατή. Πέρα όμως από το θέμα του Γκουαρντιόλα, είναι και οι ίδιοι οι παίκτες που θέλουν το τρόπαιο για να κλείσουν μια χρονιά που έμοιαζε ενίοτε με θρίλερ…

Στον τελικό η ομάδα θα παραταχθεί με διάφορες απουσίες: δεν θα είναι παρών ο Βίκτορ Βαλντές, Βίγια, Αμπιντάλ και Άλβες. Από την άλλη η Αθλέτικ δεν έχει απουσίες και όλοι περιμένουν ότι θα έχει ανακτήσει δυνάμεις και σωματικές και ψυχολογικές μετά την ήττα από την Ατλέτικο. Στο στρατόπεδο των μπλαουγκράνα όλοι θέλουν να τελειώσει το πέρασμα του Πεπ από την τεχνική ηγεσία της ομάδας με τον καλύτερο τρόπο. Όλοι θέλουν η πίκρα από το αντίο του να γλυκάνει κάπως με την αποψινή νίκη και την κούπα.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: