Ο Μαρτίν Μοντόγια ξεκίνησε την σεζόν στην Σεγκούντα με την Μπάρσα Β και την
κλείνει παίζοντας εναντίον της Αθλέτικ στο Κόπα Ντελ Ρέι. Οι απουσίες των
Αμπιντάλ, Πουγιόλ και Άλβες σε συνδυασμό με την φυγή του Μάξουελ για την Παρί
Σεν Ζερμέν, έκαναν τον μικρό ν’ ανέβει δυο δυο τα σκαλιά για την πρώτη ομάδα. Μαζί
με τους Πικέ, Μασεράνο και Αντριάνο, έγινε κομμάτι της άμυνας των Καταλανών.
Γεννημένος τον Απρίλιο του 1991, έκανε το ντεμπούτο του στις 26 Απριλίου του
2011 στην Μαγιόρκα, αλλά έκανε αισθητή την παρουσία του στο ματς των ομίλων
κόντρα στην Μπάτε Μπορίσοφ στο Καμπ Νου. Εκείνη την ημέρα, στις 6 Δεκεμβρίου
του 2011, έβαλε μάλιστα και γκολ. Τα δείγματα γραφής του έκαναν τον Πεπ να τον
εμπιστευτεί αρκετά ώστε ο σύλλογος ν’ ανακοινώσει ότι από του χρόνου θα έχει
συμβόλαιο παίκτη πρώτης ομάδας. Την τελευταία βέβαια λέξη από δω και πέρα θα
την έχει ο Τίτο Βιλανόβα και αυτός όμως τον βλέπει σαν τον ιδανικό
αντικαταστάτη του Άλβες.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου