Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Μαρτί Ριβερόλα, το τέλος ενός ονείρου


 
15 ολόκληρα χρόνια πέρασε ο Μαρτί Ριβερόλα στην Μπαρσελόνα. Ήρθε παιδάκι και σήμερα στα 21 του χρόνια φεύγει από την ομάδα της καρδιάς του. Το όνειρό του να θριαμβεύσει στο Καμπ Νου τελειώνει εδώ. Από την ερχόμενη σεζόν και για τα επόμενα 4χρόνια θα είναι παίκτης της Μπολόνια. Ο ίδιος δεν έχει κάποια πίκρα για την αποχώρησή του και δήλωσε: «Η Μπάρσα ήταν και θα είναι η ζωή μου, αλλά σε αυτήν την ομάδα δεν χωράμε όλοι. Εδώ έμαθα τα πάντα. Ξεκίνησα από το μηδέν και από όλους τους προπονητές μου πήρα εξαιρετικά πολύτιμα πράγματα».


Ο Πεπ του έδωσε την ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του στην πρώτη ομάδα τον περασμένο Δεκέμβρη κόντρα στην Μπάτε Μπορίσοφ. Σε εκείνο το παιχνίδι, ο Ριβερόλα έδωσε δείγματα της ωριμότητάς του, όταν ένας από τους φυσιοθεραπευτές της ομάδας, ο Αουρελί Αλτιμίρα, τον ρώτησε: «Είσαι έτοιμος να βγεις»? Και η απάντηση του Μαρτί ήταν: «Όλη μου την ζωή προετοιμαζόμουν για αυτήν την στιγμή». Και το οικογενειακό του περιβάλλον όμως ήταν πάντοτε κοντά του. Ο πατέρας του ήτανε και είναι το καλύτερό του στήριγμα. Και στην ποδοσφαιρική του καριέρα και στις σπουδές του στην διοίκηση επιχειρήσεων.

Ο Μαρτί φεύγει με την συνείδησή του παραπάνω από ήσυχη. Παίκτης με καλή τεχνική και μεγάλη αποφασιστικότητα, υπήρξε επιπλέον και υπόδειγμα συμπεριφοράς και πειθαρχίας. Τόσο που κατά την διάρκεια του τουρνουά στην Ασία το 2010, ο Πεπ τον είχε χρησιμοποιήσει ως παράδειγμα της δουλειάς που γίνεται στις ακαδημίες. Και ο Ριβερόλα είχε απαντήσει: «Τα λόγια του σου δίνουν την πίστη για να συνεχίσεις και να τον δικαιώσεις για την εμπιστοσύνη που σου δείχνει». Καλή σου τύχη Μαρτί και στο επανιδείν…
 
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: