Τρίτη 29 Μαΐου 2012

O Άλμπα η πρώτη μεταγραφή?


 
Από την στιγμή που ανακοινώθηκε η αποχώρηση του Πεπ από την τεχνική ηγεσία της ομάδας και η ανάληψή της από τον Τίτο Βιλανόβα, ο σύλλογος είχε διαμηνύσει ότι δεν πρόκειται να γίνει κίνηση για απόκτηση ή πώληση παίκτη μέχρι το πέρας του τελικού του Κυπέλλου. Το σίγουρο είναι ότι οι Ζουμπιαρέτα και Μπαρτομέου θα πρέπει να κινηθούν με μεγάλη προσοχή, ώστε να μην διαταραχτούν οι ισορροπίες στην ομάδα. Τώρα βέβαια που πέρασε και ο τελικός του Κυπέλλου και η ομάδα βρίσκεται σε διακοπές, έχει έρθει η ώρα των αποφάσεων και της δράσης.


Και ο πρώτος «στόχος» δεν είναι άλλος από τον Τζόρντι Άλμπα, με τον οποίο μάλιστα η Μπάρσα έχει έρθει ήδη σε συμφωνία. Μένει να επέλθει και η συμφωνία με την Βαλένσια. Ο νεαρός διεθνής έχει ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο με την Βαλένσια και παρά τις προσπάθειες του συλλόγου να τον ανανεώσει, δεν τα έχει καταφέρει και η ομάδα του έχει καταλάβει ότι ίσως το καλύτερο είναι να τον πουλήσει. Και αυτό πρέπει να γίνει γιατί καλύτερο για την Βαλένσια θα είναι να βγάλει χρήματα από τον άσο της, παρά να τον δει να φεύγει ελεύθερος του χρόνου. Και τα 10 περίπου εκατομμύρια που περιμένει να βγάλουν οι «νυχτερίδες» από τον Άλμπα δεν είναι και ευκαταφρόνητο ποσόν.

Η Μπαρσελόνα βέβαια που έχει σαν σύμμαχο τον ίδιο τον παίκτη, θα προσπαθήσει να πείσει την Βαλένσια να τον πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή. Το γεγονός όμως ότι το Euro είναι προ των πυλών, δεν είναι υπέρ των μπλαουγκράνα. Και αυτό γιατί αν ο Άλμπα είναι βασικός αριστερός μπακ της Εθνικής Ισπανίας και παίξει και καλά, αυτόματα η τιμή του θ’ ανέβει. Οι προσπάθειες λοιπόν της Μπάρσα να κλείσει το θέμα όσο το δυνατόν συντομότερα, έχουν ενταθεί.

Ο Μανουέλ Γιορέντε όμως, πρόεδρος της Βαλένσια και παμπόνηρος όπως λένε όσοι τον γνωρίζουν, δεν θα διευκολύνει φυσικά την Μπάρσα. Πήρε λοιπόν την ομάδα και την πήγε σε τουρνουά στο Χιούστον των ΗΠΑ, από όπου δεν θα γυρίσει πριν το ερχόμενο Σάββατο. Και τότε θα υπολείπεται λιγότερο από μια εβδομάδα για την έναρξη του Euro. Αρχίζει λοιπόν αγώνας δρόμου για τους Καταλανούς που θέλουν να φέρουν τον Άλμπα στην Βαρκελώνη και ο Ζουμπιζαρέτα θα έχει πολλή μα πολλή δουλειά να κάνει. Και θα πρέπει να την κάνει και γρήγορα…
 
ElMundoDeportivo.com
                                                                                                       

                                                                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια: