Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ινιέστα: «Να κλείσει αυτή η τετραετία μ’ ένα χαμόγελο»



Ο Αντρές Ινιέστα ελπίζει και περιμένει η θητεία του Πεπ Γκουαρντιόλ στην Μπαρσελόνα να κλείσει μ’ ένα τρόπαιο και χαμόγελα. Και γι’ αυτό υποσχέθηκε ότι οι μπλαουγκράνα θα τα δώσουν όλα για να ολοκληρωθεί αυτή η εν πολλοίς ταραχώδης χρονιά με το Κύπελλο: «Θέλουμε να τελειώσουμε αυτά τα τέσσερα χρόνια μ’ ένα χαμόγελο. Ό, τι κι αν συμβεί όμως στον τελικό, δεν θ’ αλλάξει αυτά που νιώθουμε για τα 4 χρόνια που πέρασαν. Αλλά σίγουρα ένας τίτλος θα είναι κάτι το πολύ ξεχωριστό».
Ο Αντρεσίτο επίσης μίλησε και για τις τελευταίες δηλώσεις του Ρονάλντο, στις οποίες ο Πορτογάλος έκανε λόγο για το τέλος της εποχής της Μπάρσα: «Είναι πιστεύω πολύ νωρίς για να πούμε αν ήρθε κάποιο τέλος ή όχι. Για μένα όμως, όπως νομίζω και για όλους μας, υπάρχει η αίσθηση ότι κάναμε μια καλή σεζόν. Πολλοί βέβαια θεωρούν ότι αν δεν κατακτήσει το πρωτάθλημα ή το Τσάμπιονς Λιγκ δεν έχει καταφέρει τίποτα, αλλά για μένα το σημαντικό είναι να είσαι εκεί.
Η ανανέωση του συμβολαίου του Ζοζέ Μουρίνιο δεν είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολεί. Εμείς πρέπει να κοιτάμε την δουλειά μας και μόνο. Θα έχουμε μαζί μας έναν πολύ ικανό και άξιο άνθρωπο από τη νέα σεζόν, αλλά θα κάνουμε μεγάλο λάθος και θα είναι άδικο να πιστεύουμε ότι ο Τίτο από μόνος του θα κατακτήσει όλους τους τίτλους. Αναφορικά με όσα είπα η κυρία Αγκίρε, δεν έχουν καμία σχέση ούτε με τον αθλητισμό ούτε με το ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να τα σχολιάσω, γιατί δεν υπάρχει κανένα νόημα» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: