Στο Barca TV
μίλησε ο τεχνικός διευθυντής της Μπαρσελόνα, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα, για τον
επικείμενο τελικό του Κόπα Ντελ Ρέι: «Το Κύπελλο αυτό το θέλουμε πάρα πολύ. Είμαι
σίγουρος ότι και ο κόσμος μας νιώθει το ίδιο, αν κι έχουν συμβεί πολλά από το
τελευταίο ματς του πρωταθλήματος μέχρι σήμερα. Αυτό όμως που μας ενώνει όλους
εντέλει είναι το ποδόσφαιρο και θέλουμε να ζήσουμε μια όμορφη ατμόσφαιρα στο
Καλντερόν. Οι οπαδοί της Αθλέτικ είναι πολύ παθιασμένοι και στηρίζουν πάντα την
ομάδα τους, δίνοντάς τους κουράγιο δύναμη. Και ο δικός μας κόσμος όμως θα
σταθεί στο πλευρό μας.
Αν θεωρεί κάποιος ότι η Αθλέτικ θα έρθει να παίξει με πεσμένα φτερά και
απογοητευμένη μετά την ήττα στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ, κάνει μεγάλο λάθος. Η
συγκεκριμένη ομάδα δεν είχε ούτε θ’ αποκτήσει ποτέ τέτοιο χαρακτήρα. Είναι πολύ
σκληροτράχηλη και περήφανη. Αυτό που απασχολεί εμάς είναι ότι έχουμε μπροστά μας
ένα μοναδικό παιχνίδι κι έτσι θέλουμε να το ζήσουμε.
Αναμφίβολα η ομάδα έχει απουσίες και ελλείψεις, αλλά έτσι είναι η κατάσταση
αυτήν την στιγμή. Έχουμε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική ομάδα και θα βγούμε να
κατακτήσουμε το τρόπαιο. Θέλουμε να νικήσουμε και τέλος. Και ξέρω ότι τα παιδιά
θέλουν να νικήσουν για τον Πεπ, για όλα όσα μας έχει δώσει και για ην
παρακαταθήκη που αφήνει στην ομάδα».
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου