Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Τελευταία προπόνηση στην Ciutat Esportiva



Στην Ciutat Esportiva έκανε την προπόνησή της η ομάδα ενόψει του τελικού του Κυπέλλου, με όλους τους διαθέσιμους παίκτες. Όλα κύλησαν ομαλά ενώ τα νέα ήταν η παρουσία των Μπαρτρά, Τεγιό, Μοντόγια και Ντος Σάντος. Οι παίκτες από την δεύτερη ομάδα συνεχίζουν κανονικά τις προπονήσεις με την πρώτη ομάδα και φαίνεται ότι θα συμπεριληφθούν στην αποστολή. Τα πιο σημαντικά νέα είναι βέβαια η παρουσία δύο παικτών από τις μικρές ομάδες, των Μπριάν και Αγιάλα. Αυτή ήταν και η τελευταία προπόνηση στην Ciutat Esportiva, δεδομένου ότι η σημερινή θα γίνει στο Καμπ Νου σήμερα.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: