Εφόσον ισχύει : 1ον ο Αλέξις έχει κάνει μαλακία και 2ον λάθος του συλλόγου σε επίπεδο επικοινωνιακό. Από το να σέρνεται η φανέλα της επόμενης περιόδου εδώ και τόσο καιρό σε κάθε άσχετο site, θα μπορούσαν όμορφα και ωραία να μας τις παρουσιάσουν μια και καλή και να τελειώνει η ιστορία. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν αν ισχύει επαναλαμβάνω αυτή η εμφάνιση, είναι να ζητήσουν από τη Nike να την επανασχεδιάσει.
όσον αφορά την καλαισθησία της, σίγουρα κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά, ωστόσο εμένα τα πολύ μοντέρνα σχέδια δεν με τρελαίνουν. Όχι τουλάχιστον στην Μπάρσα μας και κυρίως στην 1η εμφάνιση και ο νοών νοείτω.
Συνεχίζεται η ιεροσυλία στη φανέλα με σχέδια που δεν έχουν καμία σχέση με την ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ, ΚΛΑΣΣΙΚΗ φανέλα της ομάδας μας. Τη μία κόκκινο σορτσάκι, την άλλη λεπτές ρίγες (και μάλιστα ανισομερείς), τώρα χρώματα που "σβήνουν" το ένα μέσα στο άλλο λες και είμαστε ομάδα skateboard... ΗΜΑΡΤΟΝ και ΕΛΕΟΣ.
Καλα του χρονου φαινεται ολες οι μεγαλες ομαδες να εχουν κατι πολυ παραξενες φανελες... Της Μαν Γιουνάιτεντ ειναι σαν τραπεζομάντηλο και της Μπαγιερν διαβασα πως ειναι ενα μαυρο χάλι και αυτη. Η δικη μας δεν ειναι τοσο χάλια οσο λετε, απλα προσπαθουν να πρωτοτυπήσουν πιστευω και με τοσες διαφορετικες φανελες ειναι κομματι δυσκολο. Την 2η εμφάνιση παντως σκεφτομαι να την αγορασω!
6 σχόλια:
προσωπικα πιστευω οτι απ την φετινη ειναι πιο ωραια...ξερουμε ομως αν αυτο θα ειναι το τελικο σχεδιο, γιατι αυτες κυκλοφορουν στο ebay...
Εφόσον ισχύει :
1ον ο Αλέξις έχει κάνει μαλακία και 2ον λάθος του συλλόγου σε επίπεδο επικοινωνιακό. Από το να σέρνεται η φανέλα της επόμενης περιόδου εδώ και τόσο καιρό σε κάθε άσχετο site, θα μπορούσαν όμορφα και ωραία να μας τις παρουσιάσουν μια και καλή και να τελειώνει η ιστορία.
Το καλύτερο που έχουν να κάνουν αν ισχύει επαναλαμβάνω αυτή η εμφάνιση, είναι να ζητήσουν από τη Nike να την επανασχεδιάσει.
όσον αφορά την καλαισθησία της, σίγουρα κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά, ωστόσο εμένα τα πολύ μοντέρνα σχέδια δεν με τρελαίνουν. Όχι τουλάχιστον στην Μπάρσα μας και κυρίως στην 1η εμφάνιση και ο νοών νοείτω.
Συνεχίζεται η ιεροσυλία στη φανέλα με σχέδια που δεν έχουν καμία σχέση με την ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ, ΚΛΑΣΣΙΚΗ φανέλα της ομάδας μας.
Τη μία κόκκινο σορτσάκι, την άλλη λεπτές ρίγες (και μάλιστα ανισομερείς), τώρα χρώματα που "σβήνουν" το ένα μέσα στο άλλο λες και είμαστε ομάδα skateboard...
ΗΜΑΡΤΟΝ και ΕΛΕΟΣ.
Καλα του χρονου φαινεται ολες οι μεγαλες ομαδες να εχουν κατι πολυ παραξενες φανελες... Της Μαν Γιουνάιτεντ ειναι σαν τραπεζομάντηλο και της Μπαγιερν διαβασα πως ειναι ενα μαυρο χάλι και αυτη. Η δικη μας δεν ειναι τοσο χάλια οσο λετε, απλα προσπαθουν να πρωτοτυπήσουν πιστευω και με τοσες διαφορετικες φανελες ειναι κομματι δυσκολο. Την 2η εμφάνιση παντως σκεφτομαι να την αγορασω!
Τσάρλυ,για μας ιεροσυλία,γι`αυτούς μπίζνα.Φανέλλα,μόνο ¨καθαρή¨.Και ¨μαϊμού¨,απο ιδεολογία!!
Δημοσίευση σχολίου