Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Η ώρα του Βίγια


Σύμφωνα με πληροφορίες του ONA FM, ο Νταβίντ Βίγια θα επιστρέψει στις προπονήσεις με την υπόλοιπη ομάδα της Μπάρσα τις επόμενες μέρες. Και αυτό για να μπορέσει να βρει και πάλι τους ρυθμούς του προκειμένου να δει σε τι ακριβώς κατάσταση είναι ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος της Πολωνίας και Ουκρανίας. Μετά τον σοβαρό τραυματισμό του τον περασμένο Δεκέμβριο, ο Βίγια έχει ακολουθήσει κατά γράμμα τις οδηγίες των γιατρών και το πρόγραμμα αποθεραπείας και ίσως ακόμα και να προλάβαινε να λάβει μέρος σε κάποιο φιλικό παιχνίδι. Μάλιστα, εδώ και δύο βδομάδες ήδη κάνει ασκήσεις με τη μπάλα. Ο ίδιος ο Νταβίντ, πιστεύει ότι θα μπορέσει να βοηθήσει πολύ την Εθνική ομάδα και να φέρει την φρεσκάδα που ενδεχομένως δεν θα έχουν οι υπόλοιποι συμπαίκτες του. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: