Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Προπόνηση με το μυαλό στην Μπέτις


 Την Τετάρτη πραγματοποίησε την προπόνησή της η Μπαρσελόνα της Σιουτάτ Εσπορτίβα. Ο Πεπ Γκουαρντιόλα συντόνισε την προπόνηση, έχοντας υπό την καθοδήγησή του όλα τα διαθέσιμα μέλη της πρώτης ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Πικέ και Κουένκα. Στην προπόνηση έλαβαν μέρος και οι Τεγιό, Μπαρτρά και Μοντόγια από την δεύτερη ομάδα. Ο Αλέξις, που έχασε το ντέρμπι του Σαββάτου κόντρα στην Εσπανιόλ, έκανε ατομικό πρόγραμμα. Το ίδιο και ο Σεϊντού Κεϊτά. Ο Τίτο Βιλανόβα που ταλαιπωρείται από ίωση επανέρχεται σήμερα. Απόντες ήταν από την πρώτη ομάδα οι Πουγιόλ, Βίγια, Φοντάς και Αμπιντάλ. Η επόμενη προπόνηση θα λάβει χώρα σε λίγη ώρα στο Σαν Ζοάν Ντεσπί. 

Πηγή: totalbarca.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: