Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Δηλώσεις μετά τον αγώνα με την Espanyol


Guardiola: "Η ζωή μου έκανε ένα δώρο. Κατά την διάρκεια αυτών των 5 χρόνων ήμουν κοντά σε σας, κοντά σε αυτούς τους παίκτες. Είμαι τυχερός."
"Ελπίζω εσείς οι φίλαθλοι να περάσατε ωραίες στιγμές με αυτή την ομάδα. Θα σας δω εδώ γύρω."
 "Δεν ξέρετε πόσο τυχερός είμαι. Θα μου λείψετε πολύ. Θα χάσω περισσότερα από σας, είστε σε καλά χέρια!"
"Εγώ βγάζω την ζώνη μου αλλά εσείς μην το κάνετε. Καθίστε και θα περάσετε υπέροχα."
"Είμαι πολύ συγκινημένος και ευγνώμων. Δεν μπορώ να πω τίποτα παραπάνω."
"Παρότι δεν κερδίσαμε τα δύο μεγάλα τρόπαια αυτή την σεζόν, προσπαθήσαμε πολύ και ο κόσμος το αναγνώρισε."
"Τώρα έχουμε τον τελικό του κυπέλλου και μετά θα κάνω μια ήρεμη, ανώνυμη ζωή προσπαθώντας να επανοφορτίσω τις μπαταρίες μου."
"Προσπάθησα να βοηθήσω τον Messi όσο μπορούσα γιατί είναι ένας ιδιαίτερος παίκτης. Με έκανε και μένα καλύτερο."

Rosell: "Κανένας δεν έφυγε πριν το τέλος του παιχνιδιού. Το Camp Nou είπε απόψε δυνατά και καθαρά: 'Σ' αγαπάμε Pep'."
"Ο Pep μπορεί να επιστρέψει όποτε το θέλει."

Fabregas: "Η τιμή που είχα φέτος και ιδιαίτερα σήμερα, να είμαι σε αυτό το στάδιο, δίπλα σε αυτόν τον άνθρωπο είναι τεράστια. Πάντα #graciespep."

Tello: "Χαρούμενος με την νίκη. Ευχαριστώ τους φαν για την αγάπη που μας δίνουν και εσένα Pep, μας δίδαξες πολλά. "

Mascherano: "Υπάρχει ένα πριν και ένα μετά τον Guardiola στην καριέρα μου. Έγινα ένα άλλο είδος παίκτη."
"Παρότι ο Messi μπορεί να μην είναι άνθρωπος, είναι καλό το ότι συνεχίζει να πιστεύει ότι είναι. Ο Leo παίζει άλλο άθλημα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: