
Το παιχνίδι στο Καμπ Νου έχει τελειώσει. Στο sports café που παρακολουθώ το παιχνίδι, οι τηλεοράσεις που υπάρχουν εκεί είναι πολλές. Στη μια οθόνη βλέπω τον Γκουαρντιόλα με τους παίκτες σε συγκινητικές στιγμές και στην άλλη, στο παιχνίδι που αγωνιζόντουσαν οι πρωταθλητές Ισπανίας, να παίζονται μπουνιές…
Το τελευταίο παιχνίδι του Πεπ στο Καμπ Νου, επιφύλασσε πολλές εκπλήξεις για τον ίδιο. Σε κάθε γκολ που έβαζε ο Μέσι, του το αφιέρωνε από μακριά. Μια, δυο τρείς, έ, την τέταρτη πήγε να του τα πει κι από κοντά, όχι μόνο αυτός, αλλά όλοι οι ποδοσφαιριστές που μαζί με το τεχνικό τιμ, έγιναν ένα κουβάρι μπροστά στον πάγκο της ομάδας. Με την λήξη του αγώνα κανείς δεν έφυγε από το γήπεδο. Όλοι περίμεναν τον Γκουαρντιόλα να τους πει κάτι, να τους πει ένα αντίο… Ο Πεπ πήρε το μικρόφωνο και οι ποδοσφαιριστές τον παρακολουθούσαν με προσοχή. Οι φίλαθλοι φώναζαν ρυθμικά το όνομά του, φέρνοντάς τον σε δύσκολη θέση. Με πολύ πείσμα κρατούσε τα δάκρυά του. Με το που άρχισε να μιλάει η συγκίνηση έκανε την εμφάνισή της στο πρόσωπό του, στα πρόσωπα των παικτών, στα πρόσωπα όλων όσων αγαπάμε τη Μπάρσα. Δεν ξέρω τι είπε… κάτι έλεγε πάντως… το μόνο που συγκράτησα ήταν το ‘’ θα τα ξαναπούμε’’. Πεπ, ζούμε γι αυτή τη στιγμή λέμε εμείς!
Μετά από αυτό οι παίκτες τον σήκωσαν στον αέρα, όπως αρμόζει στον ΑΝΘΡΩΠΟ Γκουαρντιόλα. Τα δάκρυα τον νίκησαν…. Ηοικογένεια της Μπάρσελόνα παρέδωσε ακόμα ένα μάθημα. Ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο γκόλ τρόπαια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο….
ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΜΠΑΡΣΕΛΟΝΑ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΥΓ. Δεν υπάρχουν ποδοσφαιρικά σχόλια σήμερα, μην ασχολείστε με το ματς….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου