Μαθαίνω πως η Μίλαν κοστολογεί τον Τάγκο Σίλβα 35 με 40 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα διαβάζω πως σε μιά πιθανή μεταγραφή, μπορεί να συμψηφιστεί η οφειλή των μιλανέζων γιά τον Ζλάταν που φτάνει στα 24 εκατομμύρια ευρώ και που μάλλον εδώ και δύο χρόνια δεν έχουν καταβάλλει. Αν είναι να πληρώσουμε και 16 εκατομμύρια ευρώ γιά να πάρουμε τον Τιάγκο Σίλβα, καλύτερα να ζητήσουμε τώρα αυτά τα 24 εκατομμύρια ευρώ και να τα δώσουμε κάπου αλλού. Η κοροϊδία έχει και όρια. Αν κάνει 40 εκατομμύρια ο Τιάγκο Σίλβα, ο Πουγιόλ ακόμα και σήμερα κάνει 80 με 90 ...

2 σχόλια:
Να αγιάσει το στόμα σου. Έλεος πια.
Πολύ σωστός.
Δημοσίευση σχολίου