BARCA REPORT IN EURO 2012
Ειδήσεις,συνεντεύξεις,παραλειπόμενα,στατιστικά,φωτορεπορτάζ κ.α.Μείνετε
συντονισμένοι,γιατί όπου παίζουν οι παίκτες της Μπάρσα,η Μπάρσα και ο
Βαρκελωνισμός δίνουν το παρόν.
Η ώρα του ημιτελικού Ισπανία Πορτογαλία για το EURO 2012 έφτασε.Ένας ημιτελικός με διαφόρους συνειρμούς όσο αφορά το κλάσικο,τις διάφορες κόντρες και τις προσωπικές φιλοδοξίες.Ο Κασίγιας πάντως δεν φαίνεται να ανησυχεί και δείχνει εμφανέστατα την εκτίμηση του... στο συμπαίκτη του στη Ρεάλ Κριστιάνο.Κασίγιας:"Ο Pique έχει παίξει πάντα μεγάλη μπάλα εναντίον του Κριστιάνο, τόσο στην Μπαρσελόνα όσο και στην εθνική ομάδα..."
Για να δούμε τι λέει γι'αυτό ο Fabrique....Πικέ:''Πρέπει να είμαστε σε ιδιαίτερη επιφυλακή για τις απειλές Κριστιάνο και Νάνι της Πορτογαλίας.Δεν πρέπει να τους δώσουμε χώρο.''Ενώ ο κολλητός του Σεσκ επισημαίνει ότι πριν 4 χρόνια ένας ημιτελικός για την Ισπανία ήταν ένα δώρο,τώρα δεν είναι αρκετό...
Ο Ντελ Μπόσκε πιέστηκε να απαντήσει για την απόδοση Πέρδο και για το αν πρέπει να ξεκινήσει.
Ντελ Μπόσκε:''Για το ντεμπούτο Πέρδο; Έχουμε ένα ισχυρό πάγκο.Navas,Torres, Cazorla και Pedro και κάνουν το καλύτερο όταν μπαίνουν μέσα.''
Negredo (Σεβίλλη):''Γνωρίζουμε όλοι τι ποδοσφαιριστής είναι ο Ινιέστα, ένας διαφορετικός παίκτης. Όμως θα ήθελα να τονίσω κατ 'αρχάς τι σπουδαίος άνθρωπος είναι.».
Ινιέστα: "Είμαι μεταξύ των υποψηφίων να είμαι ο καλύτερος παίκτης του EURO;Θέλω μόνο να τα δίνω όλα σε κάθε παιχνίδι, να κερδίσουμε το EURO και να σηκώσουμε το τρόπαιο."Σημ,Συντάκτη:Και να πάω και σπίτι μου γιατί μου λείπει η μπέμπα..
Γράφημα με την παρουσία των παικτών της Μπάρσα στην εθνική ομάδα της Ισπανίας.
Ο Βίγια ντοπάρει.
Πικέ: "Μου αρέσει ένα αστείο και μια καλή στιγμή στο τουρνουά, όπως αυτό.Αν δεν προσπαθήσουμε να έχουμε κάποια διασκέδαση, τότε μπορεί να είναι μονότονα».Σημ.Συντάκτη:Το αυτί του Σεσκ το ρώτησες;







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου