Ο πρώην άσος και τεχνικός διευθυντής των μικρών κατηγοριών της Μπάρσα,
Γκιγιέρμο Αμόρ, μίλησε για τα τεκταινόμενα στον σύλλογο: «Είναι πολύ θετικό το
ότι η ομάδα φαίνεται να έχει πλεόνασμα. Αυτό σημαίνει ότι κάποια πράγματα
γίνονται σωστά. Σε ό, τι αφορά τον δικό μου τομέα, νομίζω ότι κάναμε μια πολύ
καλή χρονιά. Πρέπει να δοθούν σε όλους όσους δούλεψαν, θερμά συγχαρητήρια για
όλα και κυρίως για την αγάπη και την αφοσίωσή τους. Θυμάμαι ότι εγώ μπήκα στην
Μάσια τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της και από τότε φυσικά άλλαξαν πολλά
πράγματα. Τότε ήμασταν 20 πιτσιρίκια και τώρα ίσως περισσότερα από 80. Η Μάσια
είναι το όνειρο κάθε μικρού παιδιού που θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής.
Αυτό που θέλουμε είναι εκτός από εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές, να διαμορφώσουμε
καλούς και σωστούς ανθρώπους, με αξίες και αγάπη για την ομάδα. Ανθρώπους αξιοπρεπείς
και σοβαρούς. Για τον εκνευρισμό του προέδρου της Βαλένσια σχετικά με τα δύο
πιτσιρίκια από τις ακαδημίες της ομάδας, δουλειά μας είναι να κοιτάμε που είναι
οι καλύτεροι παίκτες. Αυτό και τίποτε άλλο. Αν μας κάνουν και τους κάνουμε,
τότε μπορούν να έρθουν στην ομάδα. Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο να ειπωθεί.
Όποιος δουλεύει για την Μπάρσα και σκέφτεται καθαρά και μόνο σε ατομικό επίπεδο,
δεν βρίσκεται στο σωστό μέρος. Όσοι είμαστε εδώ, δουλεύουμε για αυτούς που θα
έρθουν μετά από εμάς. Για να βρουν ακόμα καλύτερες συνθήκες και να μπορέσουν να
γίνουν καλύτεροι και όχι το αντίθετο. Αυτά που διαδραματίστηκαν στο Σούπερ Καπ
πέρσι, ίσως είναι καλύτερα να μείνουν και να σταματήσουν στο γήπεδο. Είναι καλό
να μπορείς να συγχωρείς και να ξέρεις ν’ αναγνωρίζεις τα λάθη. Σε όλους αξίζει
μια δεύτερη ευκαιρία. Το να λες ευχαριστώ και συγνώμη είναι κάτι που το κάνουμε
σπάνια και είναι και εξαιρετικά δύσκολο» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου