Πιστός θα παραμείνει στην υπόσχεσή του να ξεκουραστεί για έναν χρόνο ο Πεπ Γκουαρντιόλα, να «εξαφανιστεί» από τον ποδοσφαιρικό χάρτη και να χαρεί ήσυχες στιγμές με τους δικούς του ανθρώπους. Αυτά για έναν χρόνο όμως… ο πρώην πια τεχνικός της Μπάρσα είναι βέβαιος ότι από το 2013 θα έχει γεμίσει μπαταρίες, θα έχει ανακτήσει δυνάμεις και θα είναι έτοιμος ν’ αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις. Έτσι τουλάχιστον διεμήνυσε στο στενό του περιβάλλον. Σ’ έναν χρόνο από τώρα, θα είναι και πάλι διαθέσιμος και με όρεξη για δουλειά. Οι εκπρόσωποί του είναι πλέον αρκετά πιο ήσυχοι γνωρίζοντας τα σχέδιά του για το μέλλον. Εδώ και βδομάδες, ο Πεπ Ορομπίτζ και οι συνεργάτες του ήταν υποχρεωμένοι να δίνουν αναβολές και παρατάσεις σε όσες προτάσεις εμφανίστηκαν για τον πολυνίκη τεχνικό. Από τώρα και στο εξής όμως, δεν θα χρειαστεί να ξαναδώσουν κάποια διπλωματική και αόριστη απάντηση.
Ο ατζέντης του Γκουαρντιόλα έχει πλέον την άδεια ν’ ακούσει όλες τις προτάσεις που αφορούν την σεζόν 2013. Οι απαιτήσεις του Πεπ για να εξετάσει κάποια πρόταση που θα του γίνει, είναι να πρόκειται για έναν σοβαρό σύλλογο με υποδομές, καλό έμψυχο δυναμικό κι ένα αξιοπρεπές και σοβαρό περιβάλλον για τον ίδιο και την οικογένειά του. Όροι απαραίτητοι και απαράβατοι. Ο Ορομπίτζ όμως δεν είναι ο μόνος που ανακουφίστηκε από αυτά τα νέα. Κάποιοι ακόμα που σίγουρα θα χαμογέλασαν μέχρι και τ’ αυτιά τους, θα είναι οι Αμπράμοβιτς και Μπερλουσκόνι. Οι ιδιοκτήτες των Τσέσι και Μίλαν αντίστοιχα, δεν έπαψαν να προσπαθούν να τον δελεάσουν παραδίδοντάς του λευκές επιταγές. Ευκαιρία όμως δεν θα χάσουν σίγυρα ούτε και η Ίντερ, η Μάντσεστερ Σίτι και η Παρί Σεν Ζερμέν. Όσο ακόμα ήταν στον πάγκο της Μπάρσα, ο Πεπ είχε αρνηθεί ν’ ακούσει το παραμικρό, δεδομένο που όμως τώρα έχει αλλάξει.
Ο αγαπημένος των οπαδών της Μπαρσελόνα, δήλωσε ότι φεύγει άδειος και θέλει να γεμίσει ενέργεια μακριά και από την Βαρκελώνη ακόμα και από το Σαντπέδορ που τόσο λατρεύει. Σύντομα μαζί με την οικογένειά του θα φύγουν για Νέα Υόρκη για να κάνουν μια καινούρια αρχή, αλλά και για ν’ απομακρυνθεί ο ίδιος κατά κάποιον τρόπο από οτιδήποτε αφορά την Μπάρσα και όσα την περιβάλλουν. Ο ίδιος είχε πει μεταξύ αστείου και σοβαρού πως «δεν μου έμεινε τρίχα για τρίχα στο κεφάλι μου». Στην Νέα Υόρκη θα είναι σίγουρα όλα πιο εύκολα. Θέλει να μείνει μακριά και από συζητήσεις ακόμα που έχουν να κάνουν με το παρόν και το μέλλον της Μπάρσα. Εκεί θα του είναι πολύ ευκολότερο να μείνει ένας απλός οπαδός.
Οι προτεραιότητές του είναι ξεκάθαρες. Σε καμία περίπτωση η καριέρα του ως προπονητής δεν έφτασε στο τέλος της. Είναι πεπεισμένος ότι μπορεί να φτιάξει κι άλλη ομάδα όπως έκανε με την Μπάρσα και οι προκλήσεις μακριά από την ισπανική λίγκα δεν πρόκειται να λείψουν. Είναι 41 ετών, πάντα έλεγε ότι έχει πολλά ακόμα να μάθει και η Ιταλία ή η Αγγλία αποτελούν πρόσφορο έδαφος για κάτι τέτοιο. Όσοι θα περίμεναν να τον δουν πίσω από κάποιο γραφείο, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν. Ο ίδιος έχει αποκλείσει προς το παρόν το ενδεχόμενο να συνεχίσει –για τώρα- ως τεχνικός διευθυντής ή ακόμα και πρόεδρος.
Μήνυμα που απευθύνεται στην Μπάρσα. Είναι τόσο σίγουρος ότι με τον Βιλανόβα στο τιμόνι όλα θα συνεχίσουν ως είχαν, που ο ίδιος δεν θέλει με τίποτα να προκαλέσει την παραμικρή αναστάτωση έστω και με την παρουσία του και μόνο. Αποχωρεί διακριτικά και θα διατηρήσει τις φιλίες και τις σχέσεις του μακριά από την δημοσιότητα των ΜΜΕ. Η Μπάρσα, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον, θα είναι κάτι μακρινό..
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου