Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Αντριάνο: « Ο Σίλβα είναι το αστέρι του μέλλοντος»



Ο Αντριάνο ξέρει από πρώτο χέρι τι εστί Τιάγκο Σίλβα. Οι δυο τους δεν είναι μόνο συμπαίκτες στην Εθνική Βραζιλίας, αλλά και καλοί φίλοι και ο Αντριάνο θα ήθελε όσο τίποτα να τον δει με την φανέλα της Μπάρσα. Μιλώντας στην Mundo Deportivo, ο αμυντικός των μπλαουγκράνα δήλωσε: «Θα ήταν πολύ μεγάλη μεταγραφή για την ομάδα και σίγουρα θα ήθελα να τον έχω δίπλα μου. Ο Τιάγκο Σίλβα έχει όλα τα προσόντα για να παίξει στην Μπαρσελόνα. Όλοι ξέρουν και βλέπουν πόσο ταλαντούχος και αξιόπιστος ποδοσφαιριστής είναι. Εκτός όμως από τις τεχνικές του ικανότητες και την δύναμή του, θα μας βοηθούσε πολύ και στο ψηλό παιχνίδι. Το ύψος του θα ήταν πλεονέκτημα για την ομάδα, δεδομένου ότι οι περισσότεροι εδώ δεν έχουμε και πρώτο μπόι» λέει γελώντας ο Αντριάνο.


Ο Σίλβα μπορεί στην Ιταλία να έχει συνηθίσει να παίζει κοντά στο τέρμα, αλλά σύμφωνα με τον Αντριάνο αυτό δεν θα τον εμπόδιζε καθόλου να προσαρμοστεί άριστα στο στιλ της Μπάρσα: «Στην Ιταλία παίζει αρκετά πίσω, αλλά με την Εθνική παίζει με τρόπο που ταιριάζει στο στιλ το δικό μας. Άρα δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εξάλλου ο Τιάγκο έχει χαρακτήρα και στόφα νικητή. Κι επειδή στην ομάδα μας αυτά έχουν πρωταρχική σημασία, μιλάμε για έναν καλό άνθρωπο που τα δίνει όλα για το σύνολο. Δεν θα υπάρχει κανένα θέμα προσαρμογής στ’ αποδυτήρια όπου είμαστε όλοι μια οικογένεια» κατέληξε. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: