Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Μένει στην Μίλαν ο Σίλβα



Σήριαλ τέλος για τον Τιάγκο Σίλβα. Ο διεθνής Βραζιλιάνος άσος δεν θα πάει τελικά ούτε στην Παρί Σεν Ζερμέν ούτε πουθενά. Και αυτό δεν θα μπορούσε να ειπωθεί από πιο επίσημα χείλη. Ο ίδιος ο πρόεδρος των Λομβαρδών, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας ανακοίνωσε πως ο Σίλβα παραμένει παίκτης της Μίλαν και μάλιστα με αναπροσαρμογή συμβολαίου. Ανακοίνωση εξέδωσε και η Παρί Σεν Ζερμέν, όπου επιβεβαίωσε πως αποσύρεται από την διεκδίκηση του παίκτη. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: