Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Άλβες: «Εχω συμβόλαιο μέχρι το 2016»



Στην “Globoesporte” μίλησε ο Ντάνι Άλβες για τα όσα λέγονται αναφορικά με την παραμονή του ή μη στην Μπάρσα. Και ήταν απόλυτα ξεκάθαρος: «Έχω συμβόλαιο μέχρι το 2016 και δεν σκοπεύω να το σπάσω. Είμαι πολύ ευτυχισμένος στην Μπαρσελόνα. Μπορεί να λέγονται πάρα πολλά πράγματα, αλλά πρόκειται μόνο για φήμες. Τίποτα δεν είναι αλήθεια. Αυτό που με απασχολεί τώρα είναι να βρίσκομαι σε φόρμα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Θα είμαι απόλυτα καλά αρχές Ιουλίου. Για μένα είναι όνειρο να μπορέσω να είμαι παρών σ’ ένα τόσο μεγάλο γεγονός  κι ελπίζω να μπορέσω να το πραγματοποιήσω» κατέληξε. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: