Είναι πολύ πιθανό ο Τζόρντι Άλμπα να δεχτεί συντομότατα τηλεφώνημα από τον
ατζέντη του που θα του ανακοινώνει ότι είναι πλέον παίκτης της Μπαρσελόνα. Στην
Βαλένσια έχουν δεδομένο ότι πριν το τέλος της εβδομάδας θα έχουν χάσει και
τυπικά τον άσο τους. Ο ίδιος ο πρόεδρος Γιορέντε, έχει εκμυστηρευτεί στο στενό
του περιβάλλον ότι μόνο οι λεπτομέρειες απομένουν για να ολοκληρωθεί η
μεταγραφή. Ο μόνος απαράβατος όρος που έχει θέσει η Μπάρσα είναι πρώτα να γίνει
η επίσημη παρουσίαση του Τίτο Βιλανόβα και μετά ν’ ανακοινωθεί η πρώτη προσθήκη
για την νέα σεζόν.
Οι διαφορές που χώριζαν τους δύο
συλλόγους έχουν γεφυρωθεί. Αρχικά, οι «νυχτερίδες» ζητούσαν 15 εκατομμύρια και
η Μπάρσα έδινε 10. Τελικά, τα βρήκανε στα 12 και οι Βαλενσιάνοι ετοιμάζονται ν’
αποχαιρετήσουν έναν από τους πλέον αγαπημένους παίκτες τους. Χτες μάλιστα
φημολογούνταν ότι ο αντιπρόεδρος, Τζοζέπ Μαρία Μπαρτομέου, βρισκόταν στην
Τούρια για να διευθετήσει τις τελευταίες λεπτομέρειες που απομένουν. Κάτι που όμως
δεν μοιάζει ν’ ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα μιας και ο Γιορέντε ήταν χτες
όλη μέρα στο γραφείο του, οπότε αν έγινε κάποια επαφή, αυτή θα ήταν μέσω
τηλεφώνου.
Ο Άλμπα είναι «κλεισμένος» εδώ και καιρό. Η Μπάρσα του προσέφερε πενταετές
συμβόλαιο με ετήσιες αποδοχές στα 3 εκατομμύρια ευρώ. Θ υπάρχουν βέβαια και τα
πριμ, ανάλογα με τους τίτλους που θα κατακτήσει η ομάδα και τις συμμετοχές που θα
έχει ο παίκτης, με αποτέλεσμα να φτάνει ενδεχομένως και τα 4 εκατομμύρια τον
χρόνο. Αυτό τοποθετεί τον Άλμπα στην 3η μισθολογική κλίμακα της Μπάρσα,
μαζί με τους Μπουσκέτς ή Πέδρο. Όλοι περιμένουν με ανυπομονησία τις μεταγραφές
που θ’ ακολουθήσουν την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον Τίτο. Εκτός από
τον Άλμπα, η επ’ αόριστον απουσία του Άμπι, υποχρεώνει την ομάδα να κινηθεί και
για κάποιον στόπερ. Ήρθε η ώρα του Χάβι Μαρτίνεζ?
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου