Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Γιορτή για τις ακαδημίες το «Γκαμπέρ»



Χτες το απόγευμα η διοίκηση της ομάδας συνεδρίασε για να συζητήσει για μια σεζόν που σηματοδοτεί το πριν και το μετά, αλλά που άφησε συνολικά 15 τίτλους πλησιάζοντας το καλύτερο ρεκόρ όλων των εποχών, την περσινή δηλαδή σεζόν που άφησε απολογισμό 16 τίτλων. Η σεζόν όμως δεν έχει τελειώσει για όλους. Η ομάδα του ποδοσφαίρου σάλας, υπό τον Μαρκ Καμόνα, έχει ακόμα πολλές πιθανότητες να κατακτήσει το πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ευρώπης, το πρώτο ευρωπαϊκό τρόπαιο του τμήματος. Επίσης και η ομάδα του μπάσκετ, διεκδικεί έναν ακόμα τίτλο αν επικρατήσει στα πλέι οφς της Ρεάλ Μαδρίτης. 


Σε ό, τι έχει να κάνει με το ποδόσφαιρο, η διοίκηση ενημερώθηκε για τις δυσκολίες διεξαγωγής του φετινού «Γκαμπέρ» μετά την ακύρωση της ημερομηνίας της 12ης Αυγούστου. Από την μία, υπάρχει η παράδοση που θέλει αυτό το τόσο ιστορικό για την Μπαρσελόνα τουρνουά να διεξάγεται μετά το δεύτερο 15ήμερο του Αυγούστου, όπου πολλοί από τους οπαδούς της ομάδας έχουν επιστρέψει από τις διακοπές τους και άρα μπορούν να είναι παρόντες στα παιχνίδια. Υπό αυτή την έννοια, η 12η Αυγούστου είναι μια ημερομηνία που δεν βοηθάει και πολύ την συμμετοχή του κόσμου.

Επίσης, θα ήταν ευχής έργο να συμπέσουν το «Γκαμπέρ» με την σύναξη των μελών των συνδέσμων από όλον τον κόσμο και αυτός ήταν ένας ακόμα λόγος που οδήγησε στην απόρριψη της συγκεκριμένης ημερομηνίας. Οι εναλλακτικές ημερομηνίες που εξετάζονται είναι η 20η ή η 27η Αυγούστου, ημέρα Δευτέρα και στις δύο περιπτώσεις, που όπως είναι γνωστό μέχρι στιγμής η ομάδα δεν θ’ αντιμετωπίσει κάποιον δύσκολο αντίπαλο –εξάλλου η Μπάρσα παίζει Σούπερ Καπ και την 1η αγωνιστική του πρωταθλήματος στις εν λόγω ημερομηνίες-, αλλά θα είναι μια γιορτή για τους μικρούς των ακαδημιών.
Η συμμετοχή και της πρώτης ομάδας δεν αποκλείεται, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπουν οι προτεραιότητές της σε δεύτερη μοίρα, ούτε θα υποβληθούν οι παίκτες σε περαιτέρω αναίτια κούραση. 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: