Ο Χάβι Μαρτίνεζ ξέρει πολύ καλά ότι το όνομά του ακούγεται εδώ και καιρό για
την Μπαρσελόνα. Αυτή την στιγμή βρίσκεται με την υπόλοιπη αποστολή της Εθνικής
Ισπανίας και μίλησε στην SPORT
για το μέλλον του και την παραμονή του Μαρσέλο Μπιέλσα στον πάγκο της Αθλέτικ
Μπιλμπάο: «Το ότι φημολογείται πως η Μπάρσα θέλει να με αποκτήσει, σημαίνει ότι
μάλλον κάνω σωστά αυτά που πρέπει να κάνω. Τώρα όμως δεν θέλω να σκέφτομαι κάτι
τέτοιο, με νοιάζει μόνο να τα πάω καλά στην διοργάνωση και να βοηθήσω όσο μπορώ
την Εθνική.
Χάρηκα πολύ που έμαθα ότι ο Μπιέλσα θα μείνει. Δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν
καλύτερα νέα για την Μπιλμπάο. Έχουν ειπωθεί τόσα πολλά για μεταγραφές και αποχωρήσεις,
αλλά τόσο εγώ όσο και ο Γιορέντε έχουμε συμβόλαιο. Με τους παίκτες της Μπαρσελόνα,
έχουμε εξαιρετικές σχέσεις γιατί πρόκειται για πολύ καλά και σωστά παιδιά. Επαναλαμβάνω
ότι τώρα δεν θέλω να σκέφτομαι μεταγραφές και οτιδήποτε τέτοιο. Ανήκω στην
Αθλέτικ, αν και με κολακεύει απίστευτα το γεγονός πως υπάρχουν φήμες για
ενδιαφέρον της Μπάρσα. Ποιος δεν θα ένιωθε έτσι? Έχω όμως συμβόλαιο με την
Αθλέτικ και αυτή είναι η ομάδα μου» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου