Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Αν θέλει ο Τίτο, θα μείνει ο Κεϊτά



Ανατροπή δεδομένων έχουμε σε ό, τι αφορά το μέλλον του Σεϊντού Κεϊτά. Ο διεθνής από το Μάλι, μένει ελεύθερος σε λίγες μέρες και οι επιδόσεις του δεν είχαν φτάσει τα στάνταρ εκείνα που θα έκαναν τον σύλλογο να του επεκτείνει το συμβόλαιο για μία ακόμα σεζόν. Και ο ίδιος είχε αποδεχτεί και αποφασίσει ότι μάλλον ήταν η ώρα ν’ ακολουθήσει τον Πεπ και να δώσει τέλος στην παραμονή του στην Βαρκελώνη. Πλέον όμως τα πράγματα φαίνεται πως άλλαξαν. Όταν ο Τίτο δέχτηκε ν’ αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Μπάρσα, ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε ήταν να μιλήσει με τον Κεϊτά για να του δείξει ότι επιθυμία του ήταν να παραμείνει στην ομάδα τουλάχιστον για έναν ακόμα χρόνο. 


Αν και τίποτα δεν είναι σίγουρο, ο Σεϊντού υποσχέθηκε ότι θα σκεφτεί πολύ σοβαρά αυτό που του ζήτησε ο προπονητής του. Και όπως πάντα, κράτησε τον λόγο του. Ο εκπρόσωπός του διαμήνυσε στον σύλλογο ότι ο παίκτης θα ήθελε να κάνει μια πιο ουσιαστική και σοβαρή συζήτηση με τον Βιλανόβα και να δει αν και κατά πόσο έχει θέση στην νέα Μπάρσα. Λόγω χαρακτήρα δεν θα ζητούσε ποτέ ούτε περισσότερα λεπτά συμμετοχής ούτε διαφορετική μεταχείριση, απλά θέλει να ξέρει ότι θα είναι ένα σημαντικό κομμάτι στο νέο ποδοσφαιρικό παζλ. 

Ο Τίτο είναι πεπεισμένος ότι η εμπειρία και η ποδοσφαιρική ποιότητα του Κεϊτά, μπορούν ν’ αποτελέσουν «όπλα» για την Μπάρσα που θέλει να χτίσει. Απομένει να υπογράψει ο Τίτο το νέο του συμβόλαιο και ο Κεϊτά να επιστρέψει από την πατρίδα του όπου βρίσκεται λόγω υποχρεώσεων με την Εθνική του ομάδα, αλλά και για προσωπικούς λόγους. Η συνάντηση αναμένεται να γίνει στα μέσα Ιουνίου. Αυτό που ξέρει ήδη ο Βιλανόβα είναι ότι η επιθυμία του 32χρονου παίκτη είναι να μείνει όσο περισσότερο μπορεί και όσο νιώθει χρήσιμος και απαραίτητος στην Μπαρσελόνα. Επιπλέον επιμένει ότι δεν έχει καν συζητήσει με τις ομάδες για τις οποίες έχει ακουστεί ότι ενδιαφέρονται για την απόκτησή του.

Και ο σύλλογος όμως από την πλευρά του έχει ενεργήσει προκαταβολικά και έχει φτιάξει ενός τύπου προσχέδιο προκειμένου ν’ ανανεωθεί αυτόματα το συμβόλαιο του Κεϊτά σε περίπτωση που εντέλει παραμείνει. Όλα εξαρτώνται από τα αποτελέσματα της συζήτησης που θα κάνει με τον Τίτο. Στην Μπάρσα έχουν αντιληφθεί ότι οι προτάσεις για τον άσο από το Μάλι δεν θα λείψουν, αλλά ξέρουν επίσης ότι τώρα η Μπάρσα αποτελεί και πρώτη του προτεραιότητα. Στόχος είναι να μην αλλάξει το μοντέλο επιτυχίας τόσων χρόνων, στο οποίο ο Κεϊτά θεωρείται από τα βασικά συστατικά. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: