Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Κρούση για Νίλμαρ


Η βασική προτεραιότητα του συλλόγου αυτή την στιγμή μπορεί να είναι να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Τζόρντι Άλμπα και ν’ αποκτηθεί ένας στόπερ, αλλά κανείς δεν μπορεί με τίποτα ν’ αποκλείσει και την απόκτηση ενός επιθετικού, που θα δώσει χείρα βοηθείας στον Μέσι των 73 φετινών γκολ. Η τεχνική διεύθυνση της ομάδας εξετάζει όλα τα πιθανά σενάρια και ενδεχόμενα και το όνομα που ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες είναι αυτό του Νίλμαρ Ονοράτο Ντα Σίλβα. Οι λόγοι είναι προφανείς: η σεζόν θα ξεκινήσει με τον Κουένκα να βρίσκεται ακόμα σε στάδιο αποθεραπείας και τον Βίγια να χρειαστεί κάποιο καιρό για να βρει τα πατήματά του. 


Ο επιθετικός της Βιγιαρεάλ, έχει ανοίξει την όρεξη σε πάρα πολλές ομάδες, δεδομένου ότι είναι σχεδόν απίθανο να θέλει να συνεχίσει στο «κίτρινο υποβρύχιο» μετά τον υποβιβασμό στην Σεγκούντα. Η Μπάρσα μάλιστα, φέρεται να έκανε και κρούση στην Βιαγιαρεάλ προκειμένου να μάθει ακριβώς ποια είναι η κατάσταση του παίκτη, το συμβόλαιο του οποίου λήγει τον Ιούνιο του 2014. Η ρήτρα αποδέσμευσής του ανέρχεται στα 24 εκατομμύρια ευρώ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δαπανηθεί ένα τέτοιο ποσό. Οι τραυματισμοί κράτησαν την απόδοσή του σε χαμηλά για την ποιότητά του φέτος, με αποτέλεσμα να έχει σκοράρει μόλις 4 γκολ σε 21 ματς.

Τις προηγούμενες δύο σεζόν όμως, τα 11 και 12 γκολ την χρονιά τα είχε για πλάκα και με δεδομένο ότι η κύρια αιχμή του επιθετικού δόρατος της Βιγιαρεάλ ήταν ο Τζουζέπε Ρόσι. Η Μπάρσα τον έχει ψηλά στην λίστα της, όχι μόνο επειδή πρόκειται για έναν επιθετικό που μπορεί άνετα να παίξει σε οποιαδήποτε θέση στην επίθεση αλλά κι επειδή έχει την εμπειρία που χρειάζεται στην ισπανική λίγκα. Πριν λίγες μέρες, η πρώην ομάδα του η Ιντερνασιονάλ του Πόρτο Αλέγκρε, προσέφερε 5 εκατομμύρια ευρώ για να τον εντάξει και πάλι στο δυναμικό της. Ο ίδιος όμως θέλει να συνεχίσει σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα που θα του δώσει την δυνατότητα για διακρίσεις και κυρίως την δυνατότητα να συμμετάσχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. 

ElMundoDeportivo.com

7 σχόλια:

ArchiveBlog είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ArchiveBlog είπε...

Δεν παίρνουμε Ρόσσι καλύτερα?

SpLaNiS είπε...

δεν ειναι τραυματιας αυτος?

ArchiveBlog είπε...

Φεβρουάριο επιστρέφει, αλλά για εμένα είναι πολύ καλή λύση. Είναι μόλις 25 με δύο απίστευτες χρονιές και μπορείς να τον πάρεις με εξευτελιστική τιμή.

SpLaNiS είπε...

τον φεβρουαριο τι να τον κανουμε?

Mr.Elkins είπε...

Είναι ελεύθερος και πολύ καλός ποδοσφαιριστής. Ας έρθει με λίγα λεφτά, και όσο παίξει. Είδατε τι έγινε φέτος με τους τραυματισμούς.

AngelosL είπε...

ρε παιδιά πλάκα κάνουμε τώρα? Είναι κατάλληλος ο δεύτερος καλύτερος της Villareal γιά Barca? αν είναι έτσι να πάρουμε τον Γκέκα...