Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

«Εκλεισε» με Τίτο


Όπως είχε δημοσιευτεί στην χτεσινή έκδοση της SPORT, η Μπάρσα είχε ήδη εξετάσει τις τελευταίες λεπτομέρειες του συμβολαίου του Τίτο Βιλανόβα, ενός συμβολαίου που θα τον «δέσει» με τους μπλαουγκράνα για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο ατζέντης του Τίτο, Τζόζεπ Μαρία Ορομπίτζ, κατέφτασε περίπου στις 10: 20 το πρωί στα γραφεία του συλλόγου, προκειμένου να προχωρήσει τις συζητήσεις με τον Αντόνι Ζουμπιζαρέτα και τον αντιπρόεδρο, Τζοζέπ Μαρία Μπαρτομέου. Στην συνάντηση βρέθηκε και ο Τζόρντι Ρόουρα, που θα είναι ο βοηθός του Βιλανόβα.
Φεύγοντας από τα γραφεία, ο Ορομπίτζ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για μια συμφωνία που όλοι την περίμεναν να ολοκληρωθεί εδώ και καιρό. Οι υπογραφές θα πέσουν αυτήν την εβδομάδα όταν ο Τίτο επιστρέψει από τις διακοπές του στην Βαρκελώνη. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: