![]() |
Όπως είχε δημοσιευτεί στην χτεσινή έκδοση της SPORT, η Μπάρσα είχε ήδη εξετάσει τις τελευταίες
λεπτομέρειες του συμβολαίου του Τίτο Βιλανόβα, ενός συμβολαίου που θα τον «δέσει»
με τους μπλαουγκράνα για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο ατζέντης του Τίτο, Τζόζεπ Μαρία
Ορομπίτζ, κατέφτασε περίπου στις 10: 20 το πρωί στα γραφεία του συλλόγου,
προκειμένου να προχωρήσει τις συζητήσεις με τον Αντόνι Ζουμπιζαρέτα και τον
αντιπρόεδρο, Τζοζέπ Μαρία Μπαρτομέου. Στην συνάντηση βρέθηκε και ο Τζόρντι Ρόουρα,
που θα είναι ο βοηθός του Βιλανόβα.
Φεύγοντας από τα γραφεία, ο Ορομπίτζ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για μια
συμφωνία που όλοι την περίμεναν να ολοκληρωθεί εδώ και καιρό. Οι υπογραφές θα
πέσουν αυτήν την εβδομάδα όταν ο Τίτο επιστρέψει από τις διακοπές του στην
Βαρκελώνη.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου