Ο πρόεδρος της Μπαρσελόνα, Σάντρο Ροσέλ, μαζί με το μέλος της διοίκησης του
συλλόγου, Μανέλ Αρόγιο, ήταν προσκεκλημένοι χτες το βράδυ στο Μιλάνο σε δείπνο
που παρέθεσε ο μεγιστάνας των τηλεπικοινωνιών, Ρούπερτ Μέρντοχ. Εκτός από τον
Γκαλιάνι, που απουσίαζε στο Παρίσι για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του Τιάγκο
Σίλβα, στο δείπνο παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Ίντερ, της Γιουβέντους, της Νάπολι,
όπως και εκπρόσωποι αγγλικών, γερμανικών και γαλλικών συλλόγων.
Το εν λόγω δείπνο γίνεται κάθε χρόνο και το διοργανώνει η News Corp, μία από τις πολλές επιχειρήσεις
του Αυστραλού δισεκατομμυριούχου. Αντικείμενό του φέτος, ήταν κάτι που ενδιαφέρει
όχι μόνο τις ποδοσφαιρικές ομάδες αλλά και τα ΜΜΕ: να γίνει μια ευρωπαϊκή λίγκα
στην οποία θα συμμετέχουν μόνο οι κορυφαίοι σύλλογοι της Γηραιάς Ηπείρου, στο
στιλ του ΝΒΑ. Υποβιβασμοί και άνοδοι σε μικρότερες και μεγάλες κατηγορίες δεν
θα υπάρχουν. Την συγκεκριμένη ιδέα την υπερασπίζεται εδώ και καιρό ο Σάντρο Ροσέλ.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου