Η Μπαρσελόνα με ανακοίνωσή της, επιβεβαίωσε την ανανέωση της συνεργασίας της
με τον τεχνικό διευθυντή του συλλόγου, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα. Όπως λοιπόν
δημοσιοποιήθηκε από τον σύλλογο: «Η Μπαρσελόνα κατέληξε σε συμφωνία με τον
τεχνικό της διευθυντή, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα, προκειμένου να παρατείνει την
συνεργασία της μαζί του μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2014. Στην συμφωνία προβλέπεται
και η οψιόν παράτασης της συνεργασίας για δύο ακόμα σεζόν, μέχρι τον Ιούνιο του
2016».
Ο Ζουμπιζαρέτα αντικατέστησε τον Τσίκι Μπεγκίρισταϊν, με την ανάληψη της προεδρίας
του συλλόγου από τον Σάντρο Ροσέλ. Αυτή θα είναι και η τρίτη του χρονιά ως
τεχνικού διευθυντή της ομάδας.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου