Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Ανανέωσε ο Ζουμπιζαρέτα


Η Μπαρσελόνα με ανακοίνωσή της, επιβεβαίωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον τεχνικό διευθυντή του συλλόγου, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα. Όπως λοιπόν δημοσιοποιήθηκε από τον σύλλογο: «Η Μπαρσελόνα κατέληξε σε συμφωνία με τον τεχνικό της διευθυντή, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα, προκειμένου να παρατείνει την συνεργασία της μαζί του μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2014. Στην συμφωνία προβλέπεται και η οψιόν παράτασης της συνεργασίας για δύο ακόμα σεζόν, μέχρι τον Ιούνιο του 2016».
Ο Ζουμπιζαρέτα αντικατέστησε τον Τσίκι Μπεγκίρισταϊν, με την ανάληψη της προεδρίας του συλλόγου από τον Σάντρο Ροσέλ. Αυτή θα είναι και η τρίτη του χρονιά ως τεχνικού διευθυντή της ομάδας. 

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: