Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Θα "Πεθάνουμε" Για Τον Τίτο!


Ο Τσάβι παραχώρησε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην Καταλανική Sport και τον Χαβιέρ Μιγκέλ όπου μίλησε για όλους και για όλα. Το barcelonismo σας την προσφέρει στο..πιάτο:


Πως σου ακούγετε η φράση "το ποδόσφαιρο δεν είναι απλά ζήτημα ζωής και θανάτου, είναι κάτι περισσότερο"?
-Ακούγετε λίγο υπερβολικό, ωστόσο δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ! Το ποδόσφαιρο μου έδωσε τα πάντα και μου επέτρεψε να κάνω μια πολύ άνετη ζωή. Το σκέφτομαι ακόμα περισσότερο αυτές τις ημέρες, που ο κόσμος έχει τόσα οικονομικά προβλήματα. Ελπίζω να απολαύσω το ίδιο τα χρόνια που μου απομένουν στο ποδόσφαιρο.

Το πρόβλημα στην κνήμη σου?
-Το πρόβλημα δεν είναι η κνήμη μου, αλλά ότι θέλω να αγωνίζομαι πάντα! Πολλές φορές οι κύριοι Προύνα και Ρικάρντ μου είπαν ότι είμαι τελείως σκατά και ότι χρειάζομαι 10-15 μέρες να συνέλθω, εγώ όμως την επόμενη ημέρα έπαιζα! Δεν έχω ιδιαίτερα μυικά προβλήματα, αλλά έχω παίξει πολλές φορές τραυματίας με δική μου ευθύνη. Αυτό είναι το πρόβλημα! 

Την ημέρα που έγινες αλλαγή στο κλάσικο φάνηκες αναστατωμένος.
-Ένιωθα άνετα στο γήπεδο, έπρεπε να ισοφαρίσουμε. Ήταν προσωπική η απογοήτευση και τίποτα περισσότερο. Δεν ήμουν ούτε θα υπάρξω ποτέ εγωιστής. Απλά ήθελα να κερδίσουμε.

Ο αποκλεισμός από την Τσέλσι?
-Αυτά τα 4 χρόνια οι μεγαλύτερες απογοητεύσεις ήταν ο περσινός χαμένος τελικός στο κύπελλο και οι 2 αποκλεισμοί στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λίγκ. 

Πιο πόνεσε περισσότερο, ο αποκλεισμός από την Ίντερ ή ο φετινός από την Τσέλσι?
-Χωρίς αμφιβολία ο φετινός. Με την Ίντερ ήταν διαφορετικά, χρειαζόμασταν δύο γκολ, εκείνοι είχαν αμυνθεί πολύ σκληρά.Φέτος είχαμε το σκορ πρόκρισης στα χέρια μας, αυτοί έμειναν με 10 παίκτες, χάσαμε πέναλτι, ευκαιρίες μπροστά στον τερματοφύλακα, εντάξει συμβαίνουν αυτά, αλλά ήταν δύσκολο.

Τον τελικό πώς τον είδες?
-Θα στεναχωρήσω τον Τόρες και τον Μάτα, αλλά νομίζω ότι για το άθλημα το ποδόσφαιρο που έπαιξε η Μπάγερν ήταν καλύτερο. Φαίνεται ότι ήταν γραφτό να το πάρει η Τσέλσι φέτος. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο.

Χρυσή μπάλα. Λέο ή Κριστιάνο?
-Ο Μουρίνιο λέει συνέχεια ότι φέτος το αξίζει ο Κριστιάνο. Λογικό ακούγεται, είναι φίλοι, συνεργάτες. Ωστόσο ρωτήστε όποιον ασχολείται με το ποδόσφαιρο. Ο Λέο είναι ο καλύτερος. Συνδυάζει ευφυϊα και τεχνικές ικανότητες. Κάποιοι έχουν γρήγορη σκέψη και υστερούν σε τεχνικά προσόντα. Αυτός έχει και τα δύο. Η ταχύτητα της σκέψης του και ο τρόπος που την μετουσιώνει στο γήπεδο, είναι ανεπανάληπτο..

Λένε ότι ο Μέσι κάνει κουμάντο στην ομάδα.
-Με ποιά έννοια? Είμαστε 4 αρχηγοί (Πουγιόλ, Τσάβι, Βαλντές,Ινιέστα), αυτός είναι ο πέμπτος στην ιεραρχία. Όλοι σεβόμαστε τις αποφάσεις του προπονητή και τις εκτελούμε στο γήπεδο, φυσικά μπορούμε και να συζητάμε. Δεν υπάρχει στην Μπάρσα δικτατορία ούτε παικτών, ούτε του προπονητή.

Ο Πεπ έφυγε, ο Τίτο ανέλαβε. Είπες ότι αιφνιδιάστηκες.
-Ναι, είναι αλήθεια όμως δεν γνώριζα ότι θα αναλάβει ο Τιτο. Αυτό είναι εξαιρετικό γιατί η ομάδα θα έχει συνέχεια. Η κληρονομιά που αφήνει ο Πεπ, δημιουργήθηκε με τη συμβολή του Τίτο, τον οποίο σεβόμαστε όλοι απεριόριστα και είμαστε έτοιμοι να "πεθάνουμε" γι' αυτόν. Τον βλέπω πως προετοιμάζεται, τώρα είναι στο χέρι του να γίνει ο ηγέτης μας.

Γιατί πιστεύεις ότι υπάρχουν αμφιβολίες για τον Τίτο?
-Αμφιβολίες υπήρχαν και παλαιότερα για το αν θα μπορούσα εγώ να συνυπάρξω στην ίδια ενδεκάδα με τον Ινιέστα, για το αν θα τα κατάφερνε ο Πεπ, αυτός είναι ο σύλλογος, οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές. Ρωτήθηκα πρόσφατα και για τις δηλώσεις του Κρόιφ και είπα ότι αυτή είναι η Μπάρσα. Όλοι έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν την γνώμη τους. Έχω περάσει 14 καλά χρόνια εδώ. Δεν μπορούμε να αναστατωνόμαστε με ότι λέγετε. Επικεντρωνόμαστε στο γήπεδο. Γι' αυτό καταφέραμε αυτά τα πράγματα τα τελευταία χρόνια.

Τι απαντάς στον Κριστιάνο που είπε ότι ο κύκλος σας έκλεισε?
-Έχουμε κερδίσει 14 στους 19 τίτλους και η Μαδρίτη 2 στους 19. Ο δικός μας κύκλος έκλεισε? Δεν νομίζω..

Επισκέφτηκες τον Αμπιντάλ μετά την επέμβαση του?
-Όχι ακόμη αλλά έχω μιλήσει μαζί του. Η ιστορία του με έχει συγκλονίσει. έχει σημαδέψει την καριέρα μου και την ζωή μου, η οικογένεια του είναι συγκλονιστική.

Η ιστορία με τον Πικέ και τον Ράμος? Γιατί αποφεύγεις να το σχολιάσεις?
-Τι να πω? Αυτά λύνονται μέσα στην ομάδα. Πολλές φορές στο παρελθόν έχω συζητήσει, ειδικά με τον Ίκερ και έχουμε λύσει τις όποιες παρεξηγήσεις. Θέλουμε η εθνική ομάδα να συνεχίσει να γράφει ιστορία.

Εσπεράνζα Αγκίρε?
-Η πολιτική δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο..

Είναι δύσκολο να ζεις ανάμεσα στον Σαντριτίσμο (Ροσέλ) και στον Λαπορτίσμο(Λαπόρτα)?
-Όχι, είμαι Μπάρσα, ούτε με τον ένα ούτε με τον άλλο. Έχω άριστες σχέσεις και με τους δύο. Έχουν τον σεβασμό μου. Και οι δύο έχουν κάνει σπουδαία δουλειά και οι δύο ήταν κοντά στην ομάδα, στους παίκτες. Μέχρι στιγμής και με τον Σάντρο όλα είναι τέλεια.

Θα σου λείψει ο Πεπ? Έκλαψες στον αποχαιρετισμό?
-Ο Πεπ μας είπε ότι θα του λείψουμε, θα λείψει πολύ και σε εμάς. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο. Στον αποχαιρετισμό δεν δάκρυσα, έκλαψα όμως αρκετά φέτος.. 

Νιώθεις ότι φέτος παίξατε το καλύτερο ποδόσφαιρο της τελευταίας τετραετίας?
-Ναί! Απλα΄δεν είμασταν τόσο αποτελεσματικοί όσο τις προηγούμενες χρονιές. Κάθε χρόνο "μπαίνουμε" περισσότερο στην φιλοσοφία του συστήματος. Το 3-4-3 προετοιμάστηκε για αγώνες όπως απέναντι στο Μιλάνο και την Μαδρίτη. Παίζοντας όμως καλά, δεν σου εγγυάται κανείς ότι θα κερδίζεις.

Τέλος, εθνική ομάδα. Είστε το φαβορί?
-Αποδεχόμαστε τον τίτλο γιατί τα τελευταία 4 χρόνια έχουμε κερδίσει τα πάντα. Πιστεύω ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί παρά τις απώλειες των Πουγιόλ και Βίγια. Υπάρχουν και άλλες ομάδες. Γερμανία, Ολλανδία, Ιταλία, Πορτογαλία, Αγγλία.. Είμαστε ήρεμοι και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με σκοπό να επιτύχουμε.

Sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: