Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΜΠΑΡΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - Όλοι στο γάμο θα είναι

Οι παίκτες της Μπάρσα αυτό το καλοκαίρι είναι διασκορπισμένοι σε όλη την υφήλιο και παίζουν μπάλα επίσημη (EURO) ή ανεπίσημη,φιλανθρωπικούς αγώνες  με φίλους κάνοντας διακοπές.

 Μερικοί από τους καλεσμένους στο γάμο του Ινιέστα μεθαύριο.
Πριν πολλά χρόνια...Από τα ξερά στα μεγάλα σαλόνια.

 Τα τυχερά των διακοπών στην Ίμπιζα.


Tw Cesc: "Indonesia is blaugrana!!!! ''
Μπλαουγκράνα και στο Σάο Πάολο.
Στη Βαρκελώνη ο Άλμπα,αλλά ευτυχισμένος.
Ακόμα στο Κανκούν ο Αλέξις.Πού να φύγει απ'αυτό τον παράδεισο;
Ο σύλλογος ξεκίνησε νέα κινεζική ιστοσελίδα.


Και ένα tweet όσο χίλιες φωτογραφίες.

Tw Puyol: "What a day..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: