Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

FIFA. Ο κύβος ερρίφθη για την χρήση τεχνολογίας.


Είναι πλέον οριστικό. Το διοικητικό συμβούλιο της FIFA έδωσε το πράσινο φως για την χρήση της τεχνολογίας, ώστε να δοθεί ένα τέλος στα γκολ "φαντάσματα." Η FIFA έχει ήδη εξουσιοδοτήσει δύο εταιρείες από τον περασμένο Μάρτιο, ώστε να προχωρήσουν στην μελέτη δύο διαφορετικών μεθόδων. Η μία βασίζεται στην χρήση ειδικών καμερών και η άλλη σε μικροτσίπ που λειτουργούν με την βοήθεια μαγνητικών πεδίων. Ίσως το τελικό πλάνο να περιλαμβάνει έναν συνδυασμό και των δύο μεθόδων.

Το παγκόσμιο κύπελλο συλλόγων τον προσεχή Δεκέμβριο στην Ιαπωνία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του νέου αυτού "βοηθήματος", ενώ θα ακολουθήσει η εφαρμογή του στο κύπελλο συνομοσπονδιών με ορίζοντα την καθιέρωση του στο παγκόσμιο κύπελλο της Βραζιλίας, το 2014. Αξίζει να αναφέρουμε, ότι οι δύο επιπλέον διαιτητές περιοχής, θα συνεχίσουν να υφίστανται. 

EL9 Esportiu

Δεν υπάρχουν σχόλια: