Στη συνέντευξη Τύπου πριν από το χτεσινό φιλικό με το Αμβούργο,
εμφανίστηκε και ο Αντριάνο Κορέια. Και όπως ήταν λογικό, από τις πρώτες
ερωτήσεις που δέχτηκε ήταν η γνώμη του για την απόκτηση του Τζόρντι Άλμπα, ενός
παίκτη που αγωνίζεται στην ίδια θέση με εκείνον: «Το να υπάρχουν λύσεις για την
ομάδα, αλλά και ανταγωνισμός μόνο κακό δεν είναι. Όλοι τον είδαμε στο Ευρωπαϊκό
Πρωτάθλημα πόσο μεγάλος παίκτης είναι. Η Μπάρσα έκανε την καλύτερη επιλογή
αποκτώντας τον. Δουλειά δική μου είναι να συνεχίσω να δουλεύω για ν’ αξίζω να
βρίσκομαι σε αυτήν την ομάδα. Πέρσι, τέλειωσα με καλό τρόπο την σεζόν και νιώθω
τώρα καλύτερα από ποτέ» κατέληξε ο Βραζιλιάνος αμυντικός.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου