Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Το ντεμπούτο των μικρών

Ενθαρρυντικό ντεμπούτο στην πρώτη ομάδα γιά τον Ζουάν Ανχελ Ρομάν

Οι πολλές απουσίες παικτών της πρώτης ομάδας, ανάγκασαν τον Τίτο Βιλανόβα να καλέσει ως και 12 παίκτες από την Μπάρσα Β. Για τους περισσότερους, το να βρεθούν στην πρώτη ομάδα δεν ήταν κάτι το νέο. Στην πραγματικότητα, μόνο για 3 από αυτούς ήτανε ντεμπούτο. Ο Τζοάν Άνχελ Ρομάν, αποκτήθηκε από την Μάντσεστερ Σίτι, προερχόμενος από τις μικρές κατηγορίες της Εσπανιόλ. Μέχρι στιγμής στο ενεργητικό του, είχε μόνο ένα φιλικό ματς με την φανέλα της δεύτερης ομάδας. Διαφορετική είναι η περίπτωση του Κάρλες Πλάνας. Μολονότι είναι από τους «βετεράνους» της Μπάρσα Β, δεν του δόθηκε μέχρι σήμερα ποτέ η ευκαιρία να παίξει με την πρώτη ομάδα ούτε καν ένα φιλικό παιχνίδι.



Τελευταίος ήταν ο Πατρίκ Γκαμπαρόν. Από τους 7 συνολικά παίκτες που από την Χουβενίλ Α βρέθηκαν στην Μπάρσα Β, ο Γκαμπαρόν  ήταν ο μοναδικός που ταξίδεψε στο Αμβούργο με την πρώτη ομάδα. Για τον Πατρίκ η εμπειρία ήταν σαφώς πρωτόγνωρη και μοναδική, μιας και μέσα σε λίγο διάστημα από τις μικρές ομάδες βρέθηκε να φοράει την φανέλα της πρώτης ομάδας. Για τους υπόλοιπους από την δεύτερη ομάδα, Όιερ, Μπαγιού, Γκόμεζ, Ίλιε, Σερζί Ρομπέρτο, Λομπάτο, Ραφίνια, Ντεουλοφέου και Εσπινόζα, η αίσθηση του ν’ αγωνίζεσαι στην πρώτη ομάδα ήταν λίγο πολύ γνωστή.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: