Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Αντρεσίτο: «Ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου την ευτυχία μου»


Ο Αντρές Ινιέστα και η αγαπημένη του και μητέρα της μονάκριβης κορούλας του Βαλέρια, Άννα Ορτίζ, αντάλλαξαν την Κυριακή όρκους αιώνιας αγάπης σε μια τελετή την οποία εκτός από τους προσκεκλημένους, παρακολούθησαν και δεκάδες περίεργοι από μακριά. Η δεξίωση έγινε στο εστιατόριο “Mas den Ros” και οι νεόνυμφοι έφτασαν εκεί με άμαξα εποχής.
Πριν βρεθούν όμως μαζί με τους περίπου 700 καλεσμένους τους, μίλησαν στον Τύπο: «Σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου την ευτυχία μου. Ευχαριστώ που είσαστε μαζί μας την πιο όμορφη μέρα της ζωής μας», είπε ακτινοβολώντας ο μέσος της Μπάρσα κρατώντας ένα ποτήρι κρασί δικής του παραγωγής. Αμέσως μετά, οι νεόνυμφοι πήγαν στο εστιατόριο για να γιορτάσουν με τους καλεσμένους τους, μεταξύ των οποίων ήταν και ο πρώην τεχνικός της Μπαρσελόνα, Πεπ Γκουαρντιόλα, μαζί με την σύντροφό του Κριστίνα. Παρών ήταν και ο ομοσπονδιακός προπονητής της Ισπανίας, Βισέντε Ντελ Μπόσκε.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: