Από την
συγκέντρωση της Ολυμπιακής ομάδας της Ισπανίας, μίλησε ο νεαρός επιθετικός της Μπάρσα,
Κρίστιαν Τεγιό, για το μέλλον του στην ομάδα: «Έχω συμβόλαιο με την ομάδα και
πρόθεσή μου είναι να μείνω εδώ πολλά χρόνια. Όπως είμαι στην Μπάρσα, δεν θα
είμαι πουθενά. Δεν θέλω να φύγω, δεν είναι κάτι που ούτε καν το σκέφτομαι.
Στεναχωρήθηκα
που έμαθα ότι θα φύγει ο Κεϊτά. Έκανε πολλά για την ομάδα, τόσο στο γήπεδο όσο
και στ’ αποδυτήρια. Θα μας λείψει πολύ και του εύχομαι καλή τύχη. Δεν βρίσκεις
κάθε μέρα τέτοιους ανθρώπους σαν τον Σεϊντού. Τα καλά νέα, είναι ότι αποκτήσαμε
έναν παίκτη του διαμετρήματος και της ποιότητας του Τζόρντι Άλμπα. Στην διοργάνωση
του Euro απέδειξε
πόσο ταλέντο έχει και τι είναι ικανός να κάνει. Στην Μπάρσα τον περιμένουμε με
ανοιχτές αγκάλες» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου