Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ρονάλντο: "Ο Αλέξις θα αφήσει εποχή στη Μπάρσα"



Ο Ναζάριο ντε Λίμα Ρονάλντο, το γνωστό σε όλους "φαινόμενο", παραχώρησε συνέντευξη στη χιλιάνικη εφημερίδα El Mercurio όπου αναφέρθηκε με τα πλέον κολακευτικά λόγια γιά τον Αλέξις Σάντσες
"Ο Αλέξις θα θριαμβεύσει στη Βαρκελώνη. Εχει πολύ μεγάλη θέληση να διακριθεί. Είναι πολύ γρήγορος, αλλά ταυτόχρονα βλέπει και δίχτυα. Τον εμπιστεύομαι. Θα γίνει μεγάλος παίκτης"
Και συνέχισε λέγοντας πως περιμένει να βελτιωθεί στη δεύτερη σεζόν του



" Περνώντας στο δεύτερο χρόνο του θα βελτιωθεί αφού θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό", σημείωσε, ενώ γιά τη Μπάρσα είχε βέβαια να πει τα καλύτερα: "Η Μπάρσα είναι πολύ μεγάλος σύλλογος, ειδικά γιά τη δουλειά που κάνει στις υποδομές", τόνισε.
Τέλος σχετικά με την καλύτερο παίκτη του κόμσου, το "φαινόμενο" δεν έδειξε να αμφιβάλει:
"Ο Μέσσι είναι ο καλύτερος παίκτης του κόσμου. Ο Νέϋμαρ είναι σε καλό δρόμο, αλλά ακόμα δεν έχει κάνει το ποιοτικό άλμα γιά να μπορεί να διακριθεί στην Ευρώπη", αποφάνθηκε.

Πηγή: ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: