Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ινιέστα: «Δεν θα υπάρξουν δραματικές αλλαγές με τον Τίτο»


Αποκλειστική συνέντευξη στο “GolT” παραχώρησε ο Αντρές Ινιέστα, η οποία και θα μεταδοθεί σήμερα. Το περιεχόμενο της συνέντευξης μπορεί να μην έχει δημοσιευτεί ολόκληρο από το κανάλι, ωστόσο οι υπεύθυνοι έδωσαν στην δημοσιότητα κάποια αποσπάσματα από τα λεγόμενα του άσου της Μπάρσα: «Παίζουμε πρώτα απ’ όλα για τους εαυτούς μας, για να περνάμε εμείς όμορφα. Μετά, θέλουμε να μας απολαμβάνει και ο κόσμος που μας βλέπει και να νιώθει και αυτός όμορφά μαζί μας. Τα όποια ατομικά βραβεία, όπως η Χρυσή Μπάλα, δεν παύουν να είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς να μην το ξεχνάμε αυτό. Με τον Πεπ, φτάσαμε όσο ψηλότερα γινόταν. Μας λείπει κάθε μέρα και θα μας λείπει πολύ. Έχουμε όμως πια τον Τίτο, που θα συνεχίσει στην ίδια γραμμή με την ίδια φιλοσοφία και στιλ. Οι αλλαγές με τον Τίτο στο τιμόνι, δεν θα είναι δραματικές».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: