Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ντεμπούτο και για την νέα εμφάνιση


Εκτός από την νέα Μπάρσα, οι τυχεροί θ’ απολαύσουν σήμερα στο φιλικό με το Αμβούργο και την νέα εμφάνιση της ομάδας. Στα φιλικά σε Ταγγέρη και Γκέτεμποργκ, οι μπλαουγκράνα θα φοράνε τις πρώτες εμφανίσεις. Στα φιλικά που έπονται, με Παρί Σεν Ζερμέν και Ντιναμό Βουκουρεστίου, οι παίκτες του Τίτο Βιλανόβα θα φοράνε τις δεύτερες εμφανίσεις που συνδυάζουν το κίτρινο με το πορτοκαλί χρώμα. Η Μπάρσα είχε φορέσει και τις δύο εμφανίσεις στο φιλικό της 27ης Μάη στο Παλάου Σαν Τζόρντι, στο φιλικό ματς μεταξύ τω «φίλων του Γκουαρντιόλα» και των «φίλων του Βιλανόβα», στα πλαίσια του τηλεμαραθωνίου του TV3 ενάντια στην φτώχεια.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: