Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Η πρώτη φωτογραφία του Άλμπα


Στα γραφεία βρέθηκε σήμερα νωρίς το μεσημέρι ο Τζόρντι Άλμπα. Όπως γίνεται με κάθε νέο μεταγραφικό απόκτημα, ο διεθνής αριστερός μπακ έβγαλε την καθιερωμένη φωτογραφία μπροστά από το σήμα της Μπάρσα. Αυτό ήταν το πρώτο βήμα ενός αρκετά βεβαρημένου προγράμματος που περιμένει το νεαρό άσο τις επόμενες 36 περίπου ώρες. Μετά την φωτογραφία και κάποιες δηλώσεις στο επίσημο κανάλι της ομάδας, θα παραστεί σε γιορτή που διοργανώνει προς τιμή του η πόλη του Οσπιταλέτ. Την Πέμπτη το πρωί θα περάσει τις ιατρικές εξετάσεις και μετά θα υπογράψει το συμβόλαιό του. Αύριο το απόγευμα από τις 5 και μετά, όσοι θέλουν μπορούν να τον δουν στην παρουσίασή του στο Καμπ Νου με την φανέλα της ομάδας. Τέλος, θα μιλήσει στα ΜΜΕ.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: