Πολύ σύντομα αναμένεται να ξεκαθαρίσει το μέλλον του Σεϊντού Κεϊτά. Ο διεθνής
από το Μάλι μίλησε με τον Τίτο Βιλανόβα, μια συνάντηση την οποία είχε θέσει ως
απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρει την τελική του απόφαση. Προτεραιότητά του είναι
να παραμείνει στην ομάδα, η οποία του έκανε πρόταση για 1+1 χρόνο. Οι πειρασμοί
όμως δεν λείπουν, με κυριότερους αυτούς της Νταλιάν Ερμπίν ή της Σανχάι Σενούα
από την Κίνα και της Ανζί, όπου αγωνίζεται ο Ετό. Ο Κεϊτά είναι αυτήν την στιγμή
ελεύθερος, από την στιγμή που στις 30 Ιουνίου έληξε το συμβόλαιό του.
Πριν από λίγες μέρες, οι ομάδες από την Κίνα τον προσέγγισαν και του ζήτησαν
να δώσει μια οριστική απάντηση πριν από τις 13 Ιουλίου, καταληκτική ημερομηνία
για τις μεταγραφές στην ασιατική χώρα. Ο παίκτης εκτιμάει πάρα πολύ και την
υπομονή και την καλή θέληση που δείχνει ο σύλλογος στην περίπτωσή του και η Μπάρσα
κατανοεί απόλυτα τις όποιες αμφιβολίες μπορεί να έχει ένας ποδοσφαιριστής,
ειδικά από την στιγμή που ομάδες του εξωτερικού του προσφέρουν αστρονομικά ποσά
για να τον αποκτήσουν.
Και στην συζήτηση που είχε με τον Τίτο για το καθαρά ποδοσφαιρικό κομμάτι,
οι απαιτήσεις του δεν ήταν καθόλου παράλογες. Δεν ζήτησε να είναι βασικός, απλά
θέλει να ξέρει πόσο και πώς τον υπολογίζει ο κόουτς μέσα στην ομάδα. Ο 32χρονος
Κεϊτά, είναι ήδη 4 χρόνια στην ομάδα και πάντα προσέφερε πολλές υπηρεσίες όποτε
του ζητήθηκε από τον Πεπ. Τον τελευταίο χρόνο είδε να μην παίζει όσο τα προηγούμενα
χρόνια και αυτό σίγουρα τον έχει προβληματίσει. Κυριακή κοντή γιορτή…
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου