Επίσημο: Ο Muniesa έχει υποστεί ενδεχομένως ρήξη χιαστών του δεξιού γονάτου του. Αύριο θα υπάρξουν περισσότερες εξετάσεις για να επιβεβαιωθεί η ζημιά.
Vilanova:''Ο γιατρός λέει ότι Muniesa έχει ρήξη συνδέσμων στο γόνατο του, περαιτέρω δοκιμές αύριο για να το επιβεβαιώσει, αλλά φαίνεται ότι είναι κακός τραυματισμός.''
Mascherano: "Ο Muniesa είναι βέβαια πολύ στενοχωρημένος.Πραγματικά ανυπομονούσε για τη νέα σεζόν.Τώρα πρέπει να προσπαθήσει να σκέφτεται θετικά.."
ΓΕΡΑ ΦΙΛΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου