Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΜΠΑΡΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - Υπογραφές και διακοπές

Οι παίκτες της Μπάρσα αυτό το καλοκαίρι είναι διασκορπισμένοι σε όλη την υφήλιο και παίζουν μπάλα επίσημη (EURO) ή ανεπίσημη,φιλανθρωπικούς αγώνες  με φίλους κάνοντας διακοπές.
 
Ο Άλμπα αποχαιρετά τη Βαλένθια.
 Και φωτογραφίζεται μέσα στα γραφεία της ομάδας του.


 Χθες το βραδυ ήταν στη γειτονιά του στην Οσπιταλέτ.
 Ο Αντρεσίτο έχει τις υποχρεώσεις του MVP του EURO.
 Ο Κουένκα ήταν στον τελικό του Κιέβου.
 Ο Σεσκ είναι ''βασιλιάς'' στην Ινδονησία.

Όποιος θέλει να πετύχει το Μέσσι δεν έχει παρά να πάει για κλάμπινγκ στην Ίμπιζα.Στη φωτο με το γνωστό άγγλο DJ Carl Cox.
 Με την Tatjana Batinic, μοντέλο από την Αυστρία ( Miss Austria 2006).
Ο Βαλντέζ είναι στο Σάο Πάολο.Βόλτα στο μουσείο ποδοσφαίρου της Βραζιλίας.

Στις παραλίες οι Τέγιο και Αφελάι.
Ενώ η νέα μπάλα της Λίγκα περιμένει όλους τους προηγούμενους  να την κλωτσήσουν για τη νέα σεζόν.





Δεν υπάρχουν σχόλια: