Με τις δηλώσεις του Ινιέστα ασχολούνται οι 3 καταλανικές εφημερίδες και η SPORT πιο συγκεκριμένα με τον γάμο της Κυριακής που μας έρχεται, ενώ οι κατάπτυστες μαδριλένικες που μέχρι πριν από 2 βδομάδες μας έπρηζαν με το να πάει η χρυσή μπάλα στον Κριστιάνο τώρα που είδαν ότι είναι δύσκολο άλλαξαν γραμμήα 180º και προωθούν Ικερ. Σήμερα έχουν δηλώσεις του Πελέ που είναι γνωστός για τα αντι-Μέσσι αισθήματα του. Δεν θα μπω στον κοπο να τα μεταφράσω...
ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΕΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
ΧΡΥΣΟΣ ΓΑΜΟΣ
"Είμαι πιο αγχωμένος από ότι πριν από έναν αγώνα"
Ο ΡΟΥΣΕΛ ΚΑΙ Ο ΛΑΠΟΡΤΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΝ
Ο ΝΤΕΛ ΜΠΟΣΚΕ Ο ΠΕΠ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΟ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΜΠΑΡΣΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΥΣΣΩΜΟ
Ο ΚΑΣΙΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΡΜΠΟΝΕΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 700 ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΥΣ
ΑΛΜΠΑ: Είναι μεγάλη χαρά να υπογράψω στην Μπάρσα
O INIESTA ΓΙΑ ΤΟΝ MOURINHO
"ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ"
O καλύτερος παίκτης του Γιούρο απάντησε στις καταηγορίες του πορτογάλλου τεχνικού μετα το 1-1 στο ντεμπούτο με την Ιταλία
"Ήταν μια κριτική για το αποτέλεσμα αλλά να κάνεις αυτές τις δηλώσεις είναι χάσιμο χρόνου"
" Η Κριτική του Μόου ήταν καιροσκοπική"
Ο Καλύτερος παίκτης του Γιούρο πιστεύει πως δεν αξίζει να απαντήσεις στον προπονητή της Ρεάλ Μαδρίτης
ΖΟΡΝΤΙ ΑΛΜΠΑ: "Eίμαι πολύ συγκινημένος που θα παίξω στην καλύτερη ομάδα του κόσμου"
Και σας παραθέτω και τα μαδριλένικα....





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου