Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ο MVP του euro 2012 δίνει απαντήσεις


Ο Αντρές Ινιέστα απάντησε χθες σε πολλές ερωτήσεις θαυμαστών του, μέσω του twitter. Άνθρωποι από το Εκουαδόρ, την Γουατεμάλα, την Μούρθια και όλο τον κόσμο, έστειλαν τις ερωτήσεις τους, επί παντός επιστητού και ο Αντρεσίτο δεν δίστασε να δώσει απαντήσεις.


-Είναι αλήθεια ότι είμαι νευρικός ενόψει του γάμου μου, είμαι πολύ καλύτερος στο να παίζω ποδόσφαιρο.
-Πριν από την έναρξη κάθε αγωνιστικής περιόδου, έχω μεγάλο κίνητρο. Ελπίζω να συνεχίσω να κερδίζω τίτλους.
-Ήταν μεγάλη ευχαρίστηση να παίζω με τον Ζόρντι Άλμπα. Καταλαβαινόμαστε πολύ καλά στο γήπεδο, παρόλο που δεν είχαμε αγωνιστεί ξανά μαζί. Θα δώσει μεγάλη ώθηση στην Μπάρσα.
-Δεν ανταγωνίζομαι ούτε με τον Τσάβι, ούτε με τον Μέσι, ούτε με Κριστιάνο και Ίκερ. Ο κόσμος ψηφίζει και διαλέγει ποιός θα κερδίσει. Για μένα είναι προνόμιο να συγκαταλέγομαι στους καλύτερους. 
-Φυσικά δεν μπορώ να ανταγωνιστώ τα 82 γκολ του Μέσι. Νομίζω ότι αξίζει το βραβείο, αλλά ο καθένας έχει την δική του γνώμη. Προσωπικά πήρα τον τίτλο του καλύτερου παίκτη στο euro χωρίς να πετύχω ούτε ένα γκολ.
-Δεν θέλω να σχολιάσω την κριτική του Μουρίνιο, μετά τον εναρκτήριο αγώνα μας στο euro απέναντι στην Ιταλία. Ήταν μια ευκαιριακή κριτική που αφορούσε μόνο τον συγκεκριμένο αγώνα, δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχολούμαστε με αυτά τα πράγματα.
-Ο Γκουαρντιόλα μου έδωσε όλη την αυτοπεποίθηση του κόσμου. Ένιωσα σημαντικός και μάθαινα κάθε μέρα. Ήταν κομβικός στο να συνεχίσω να εξελίσσομαι καθημερινά τόσο σαν ποδοσφαιριστής όσο και σαν άνθρωπος.
-Μετά τα περιστατικά που συνέβησαν στις αναμετρήσεις μας με την Μαδρίτη, ήταν σαφές πως το κλίμα στην εθνική δεν ήταν ιδεατό. Ο ρόλος του αρχηγού και του προπονητή μας ωστόσο ήταν κομβικός στην αναστροφή του κλίματος.
-Πιστεύω και στο παγκόσμιο κύπελλο στην Βραζιλία το 2014, όλα να είναι όπως τώρα. Ελπίζουμε να παραμείνουμε σε αυτό το επίπεδο και να είμαστε ανταγωνιστικοί. Ο Νεϊμάρ είναι σημαντικός παίκτης. Ελπίζω και οι δύο να είμαστε στην Βραζιλία.
-Αν θα φορέσω ξανά και αυτό το καλοκαίρι το ίδιο περίεργο μαγιό? (γέλια) Θα δούμε, πέρυσι φορούσα κάτι πιο νορμάλ, φέτος μπορεί να σας αιφνιδιάσω..

EL9 Esportiu  



Δεν υπάρχουν σχόλια: