Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Μπαρτρά: «Έχω πίστη ότι θα τα καταφέρω»


Συνέντευξη Τύπου παραχώρησε ο νεαρός στόπερ της Μπάρσα, Μαρκ Μπαρτρά, μιλώντας για την ομάδα και τις δικές του προοπτικές σε αυτήν: «Ο πρωταρχικός και βασικός μου στόχος είναι να καθιερωθώ στην ομάδα. Μια δεκαετία τώρα παλεύω για να το πετύχω αυτό. Από την πρώτη στιγμή, αγωνίζομαι για να κερδίσω τον σεβασμό και την αναγνώριση του προπονητή και των συμπαικτών μου. Πρέπει από μικρός να συνηθίσεις και να μάθεις ότι υπάρχουν αυτοί που παρακολουθούν την εξέλιξή σου και την πρόοδό σου. Το να βρεθείς στην πρώτη ομάδα, είναι ο στόχος και η πρόκληση για όλους τους μικρούς. Οι συμβουλές του Τίτο, του Πουγιόλ, του Πικέ και του Μασεράνο, είναι για μένα Ευαγγέλιο και θέλω να μάθω ακόμα περισσότερα.
Έχω πίστη ότι μπορώ να τα καταφέρω και θα ξεκινήσω να δουλεύω σκληρά και με πείσμα από την πρώτη προπόνηση, το πρώτο παιχνίδι. Το να βρίσκομαι εδώ, είναι για μένα δικαίωση και όλα τα παιδιά προσπαθούμε να φανούμε αντάξια της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν. Τα πρώτα χρόνια στην Μάσια, προσπαθούσαμε να συνηθίσουμε και να εξοικειωθούμε με την τακτική. Μετά ήρθε η σειρά του επαγγελματικού επιπέδου στην Σεγκούντα και την Σεγκούντα Β. Χρωστάω τόσα πολλά στον Λουίς Ενρίκε και τον Εουσέμπιο.
Ο Μουνιέσα σίγουρα θα βγει πιο δυνατός από αυτήν την άσχημη περιπέτεια. Είναι παιδί με πολλή θέληση και πείσμα και θα τα πάει καλά. Εξάλλου έχει όλους εμάς δίπλα του. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πώς είναι να δουλεύεις κάθε μέρα μαζί με τους καλύτερους του κόσμου. Θα φροντίσω ν’ αποδείξω ότι αξίζω να παίζω αρκετό χρόνο μαζί τους και στα επίσημα παιχνίδια. Δεν ξέρω αν και πότε θα έρθει ο νέος στόπερ που όλοι λένε. Στ’ αποδυτήρια, εμείς μιλάμε μόνο για μπάλα και για τα δικά μας. Πάντα ξεκινούσα σαν αλλαγή και δεν μπορώ να έχω το παραμικρό παράπονο για το πώς έχουν εξελιχθεί τα πράγματα. Δουλειά μου είναι να δουλεύω και να είμαι στο 100%. Τα υπόλοιπα τ’ αναλαμβάνουν άλλοι». 

mundodeportivo



Δεν υπάρχουν σχόλια: