Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ευγνώμων για την στήριξη ο Τιάγκο


Ο Τιάγκο Αλκάνταρα, δεν θα μπορέσει να δώσει το παρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, εξαιτίας του τραυματισμού του που εδώ και καιρό τον ταλαιπωρεί. Ο μέσος της Μπαρσελόνα θέλησε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο Facebook να ευχαριστήσει τους οπαδούς της ομάδας για την στήριξη και το κουράγιο που του έδωσαν όλο αυτό το διάστημα: «Γεια σας φίλοι μου! Όλοι ξέρετε ότι δυστυχώς ο τραυματισμός μου δεν θα μου επιτρέψει να είμαι στους Αγώνες. Θα ήθελα πολύ να είμαι μαζί με τους φίλους μου και τους συμπαίκτες μου. Θα επιστρέψουν όμως με το χρυσό μετάλλιο από το Λονδίνο, είμαι σίγουρος.



Αυτό που πρέπει να κάνω από την πλευρά μου, είναι να συνεχίσω το πρόγραμμα της αποθεραπείας και να επιστρέψω στους αγωνιστικούς χώρους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την Μπάρσα στην σεζόν που έρχεται. Μια μεγάλη αγκαλιά κι ένα ευχαριστώ στα τόσα μηνύματα συμπαράστασης που μου στείλατε. Η βοήθειά σας, έκανε αυτήν την δύσκολη περίοδο πιο εύκολη. Είμαστε πάντα αισιόδοξοι και συνεχίζουμε μπροστά».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: