Οι παίκτες της Μπάρσα αυτό το καλοκαίρι είναι διασκορπισμένοι σε
όλη την υφήλιο και παίζουν μπάλα επίσημη (EURO) ή
ανεπίσημη,φιλανθρωπικούς αγώνες με φίλους κάνοντας διακοπές.
Χθες ήταν μια ξεχωριστή καλοκαιρινή μέρα στη ζωή του Ινιέστα αλλά και της αγαπημένης Μπαρσελόνα παρέας η οποία μετέτρεψε το γάμο σε μια πίστα πασαρέλας μπλαουγκράνα παικτών που δεν μπορούσαν να λείψουν στη μεγαλύτερη μέρα της προσωπικής του ζωής.
Καταπληκτική μέρα,γράφει ο Ινιέστα,μόλις παντρευτήκαμε.
Στην υγειά τους!
Σαν παλιό σινεμά.
Παρανυφάκι η Βαλέρια.
Καλώς τα παιδιά...
Σας παρουσιάζω το παιδί λάστιχο...Πού είναι η Σακίρα ρε;
Λοιπόν μάγκες τι παίζει εδώ;Πικέ,πού κοιτάς ρε φίλε;..
Ένα αγαπημένο ζευγάρι!Ο Λίο δεν της αφήνει το χέρι ούτε για να χαιρετήσει.Καλή λευτεριά Αντονέλα!
Και ένα άλλο την ώρα του φιλιού του Αντρεσίτο και της Άννας φιλιέται κι αυτό,ίσως δίνοντας όρκο ζωής...











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου