Αρκετές είναι
οι γερμανικές ομάδες που θέλουν να εντάξουν τον Ιμπραήμ Αφελάι στο δυναμικό τους.
Το φιλικό με το Αμβούργο απόψε, θα χρησιμεύσει άριστα σαν την ευκαιρία που θα
έχει ο Ολλανδός ν’ αποδείξει ότι αξίζει αυτό το ενδιαφέρον. Τα μηνύματα που
έρχονται και από την ίδια την ομάδα, αλλά και από τον ίδιο τον παίκτη, λένε ότι
θα παραμείνει στην Βαρκελώνη αλλά η αλήθεια είναι ότι ο Αφελάι είναι από τους λίγους
που μπορούν να εγκαταλείψουν την Μπάρσα στα τέλη του καλοκαιριού και με πολύ
καλές συνθήκες. Η Μπορούσια Ντόρτμουντ και η Σάλκε, έχουν εκδηλώσει την πρόθεση
να τον αποκτήσουν. Πλεονέκτημα και των δύο είναι ότι παίζουν Τσάμπιονς Λιγκ.
Ο νεαρός
διεθνής, δεν στάθηκε και πολύ τυχερός την σεζόν που πέρασε. Ο τραυματισμός που
υπέστη και η σχεδόν παντελής έλλειψη ρυθμού, του στέρησαν την δυνατότητα να
μπορέσει να ωριμάσει ποδοσφαιρικά και να δουλέψει το ταλέντο του. Τώρα λοιπόν
που ευτυχώς ο τραυματισμός του είναι παρελθόν, του δίνεται η προοπτική είτε να
πείσει ότι όντως αξίζει την εμπιστοσύνη του Βιλανόβα είτε ότι θα μπορέσει να
δοκιμάσει την τύχη του σε ένα άλλο πρωτάθλημα. Και η Μπορούσια και η Σάλκε,
είναι διατεθειμένες να παλέψουν για να τον αποκτήσουν. Το μέλλον του εξαρτάται
σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον ίδιο. Το πρώτο βήμα θα πρέπει να το κάνει απόψε,
κόντρα στο Αμβούργο. Μετά, ακολουθεί το φιλικό στο Μαρόκο, το οποίο και λατρεύει
εξαιτίας της καταγωγής που έχει από τους γονείς του.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου