Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Σπάνε οι σχέσεις Rosell - Florentino???


Όπως θυμάστε πολλοί ήταν αυτοί που κατέκριναν  το ΔΣ της Μπάρσα και συγκεκριμένα τον Σάντρο Ρουσέλ για παθητική και δημοσιοσχετίστικη στάση απέναντι στην διοίκηση της Μαδρίτης, αφού ενώ από την Μαδρίτη μας κατηγορούσαν για Ντόπινγκ, διαιτητική εύνοια (εδώ γελάμε...), θέατρο και άλλα πολλά, και ο κόσμος της Μπάρσα ζητούσε να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο, ο Σάντρο συνέχιζε να έχει καλές σχέσεις και να οργανώνει δείπνα και τραπέζια με τον Φλορεντίνο σχεδόν πριν από κάθε Clásico.


Δεν ξέρουμε τι μπορεί να έχει αλλάξει όμως σύμφωνα με το Catalunya Radio δεν θα υπάρξει δείπνο μεταξύ των δύο διοικήσεων πριν από τον αγώνα για το Σούπερ Καπ στην Βαρκελώνη. Στην Μαδρίτη θα υπάρξει δείπνο αλλά όχι γιατί το διοργανώνει η Ρεάλ Μ., αλλά η RFEF, βασιλική συνομοσπονδία ισπανικού ποδοσφαίρου, μιας και μετά από τον αγώνα θα δωθεί ο τίτλος...

Κρύωσαν οι σχέσεις; Έπεσε ο προϋπολογισμός; Το ΔΣ ακούει περισσότερο τον κόσμο;;; Μέχρι να τοποθετηθεί επίσημα ο πρόεδρος δεν θα γνωρίζουμε ποια είναι η αιτία για αυτή την απόφαση... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: