Ο Norberto Odetto, μαιευτήρας που έφερε στην ζωή τον Λέο Μέσσι στο Ροζάριο της Αργεντινής, έδωσε συνέντευξη σε Αργεντίνικη εφημερίδα και μίλησε για την στιγμή της γέννησης του μεγάλου αστέρα αλλά και για το πως βλέπει τον ίδιο σήμερα...
Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες δηλώσεις του...
Είναι μεγάλη μου χαρά και μεγάλη ικανοποίηση να είμαι ο μαιευτήρας που έφερε στον κόσμος έναν από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές του πλανήτη
Η Celia και ο Jorge ήταν πολύ καλά κατά την διάρκεια της γέννας
Ήταν μία πολύ ταπεινή οικογένεια και αυτό το κληρονόμησε και ο Λιονέλ, ο οποίος αποδεικνύει πως είναι ένας πολύ απλός άνθρωπος. Στο Ροζάριο δεν τον βλέπουμε ως κάποιον υπερόπτη. Ξέρουμε πως του αρέσει να παίζει ποδόσφαιρο και απολαμβάνουμε τις ικανότητες του.
Ενθουσιάζομαι όταν τον βλέπω να παίζει
Γεννήθηκε στο δωμάτιο Νο 10 λίγα λεπτά μετά τις 6 το πρωί... Τα πρώτα λεπτά μετά την γέννα το αυτί του ήταν διπλωμένο όμως στην συνέχεια επανήλθε
Θα μου άρεσε πολύ να είμαι ο γιατρός της κυρίας του Λιονέλ αλλά λόγω της δουλειάς τους θα πρέπει να φέρουν στη ζωή το μωρό στην Ισπανία

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου