Στην πρωτεύουσα της Ινδονησίας Τζακάρτα βρέθηκε ο Σεσκ Φάμπρεγας, για διαφημιστικούς
λόγους. Μιλώντας στα ΜΜΕ της χώρας και ενώπιων πολύ κόσμου που είχε έρθει για
να τον δει από κοντά, ο μέσος της Μπάρσα μίλησε για τις φιλοδοξίες και τα
σχέδια που έχει για την επόμενη χρονιά: «Θέλω να συνεχίσω να κερδίζω. Η ευτυχία
μου για την κατάκτηση του Euro δεν περιγράφεται. Αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω να έχω τις
ίδιες φιλοδοξίες για την σεζόν που έρχεται και να δώσω ό, τι περισσότερο μπορώ
στην Μπάρσα.
Είναι η δεύτερη φορά που βρίσκομαι σε αυτήν
την τόσο όμορφη χώρα και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλον τον κόσμο για το
καλωσόρισμα που μου επιφύλαξε. Μπορεί να είμαστε πολύ μακριά, αλλά ξέρουμε πόσο
πολύ μας αγαπάτε και μας στηρίζετε». Ο Σεσκ έδωσε το παρών σε προπόνηση μαζί με
μικρά παιδιά και το απόγευμα θ’ αγωνιστεί σε φιλικό εναντίον της Εθνικής
Ινδονησίας. Ο διεθνής άσος των Καταλανών, θα φύγει σήμερα κιόλας από την χώρα. Στο
τέλος της εβδομάδας, στην Ινδονησία αναμένουν την άφιξη και του Τσάμπι Αλόνσο,
που επίσης θα παραστεί σε διαφημιστική καμπάνια.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου